.

Beantwoord

Bundels voor internetten in het buitenland. Missen meer mensen deze bundels?

  • 11 November 2015
  • 1 reactie
  • 185 Bekeken

Badge
Ik ben echt fan van Simyo, de klantenservice is top, de app is fantastisch. Daarnaast luisteren jullie goed naar jullie klanten, zo kan je nu zelfs t/m de laatste dag van de maand je bundels aanpassen (eerst kon dit tot de 25e van de maand) en kan je ook losse MB's kopen buiten je bundel (alleen in Nederland).

Echter mis ik 1 ding. Vorige week was ik in Berlijn en wilde ik gebruik van 3G. Mijn collega kocht een bundel van 500 mb voor "X" bedrag en ging online. Ik zoeken of dit bij Simyo mogelijk was, maar helaas dit bleek niet het geval.

Vrijwel elke provider biedt de mogelijkheid om internet bundels in het buitenland aan te schaffen. Je weet dan precies welke kosten je maakt.

Wanneer komt Simyo met bundels voor internetten in het buitenland?
Ben ik de enige of zijn er meer klanten die dit missen?
icon

Beste antwoord door Angela 12 November 2015, 13:05

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Tomvdberg1,

Welkom op het Simyo Forum.

Het is mij een waar genoegen om een echte Simyo Fan te ontmoeten 😃 Wat onzettend leuk dat je zo blij bent met ons als jou provider. Heel erg bedankt voor de complimenten die je in je bericht noemt. We voelen ons gevleid :$

Je bent niet de enige die aankaart dat een buitenland bundel gemist wordt. Dit hebben we al vaker te horen gekregen. Op dit moment ziet het er niet naar uit dat we in de nabije toekomst zo'n bundel gaan introduceren. Onze focus ligt op het aanbieden van een super Simyo app en een goede duidelijk website.

Dit betekent niet dat ik jouw feedback hierover laat vallen! Ik zorg ervoor dat dit op onze Wall of Change komt te hangen. Vanuit daar wordt het idee bekeken en meegenomen in verschillende meetings. Wie weet kunnen we in de toekomst jou toch blij maken met deze bundels.

Ik wil je heel erg bedanken voor het meedenken. Zonder jullie feedback, kunnen wij niet verbeteren. Hier kunnen wij alleen maar van leren en groeien.

Om het forum overzichtelijk te houden, heb ik jouw topic verplaatst naar 'Meedenken met Simyo'. Wie weet zijn er nog meer forumleden die hier hun mening over willen delen.

Groetjes,
Angela

Reageer