.

Beantwoord

Buitenland bundel en doorschakelen Nederlands nummer op Mijn Simyo, is dit mogelijk?

  • 25 September 2015
  • 1 reactie
  • 202 Bekeken

Beste Simyo'ers,

Er klopt heel veel aan jullie product (niet overpriced, inzichtelijk, maandelijks opzegbaar/aanpasbaar, etc.)

Maar.........2 zaken die een wezenlijk verschil kunnen maken, vooral voor mensen die veel in het buitenland zitten:

1. wanneer komt de langverwachte buitenlandbundel? Ik ben voor werk vaak langere tijd in het buitenland en dan gaat alles om mijn bundel heen. De kosten zijn pas heel laat inzichtelijk.

2. Kunnen jullie het mogelijk maken de telefoon via mijn simyo door te schakelen naar een ander nummer ? (in geval van diefstal of gebruik buitenlandse sim?)

Kunnen we hier met z'n allen iets voor verzinnen? Kan moedermaatschappij KPN een oplossing bieden?

Ik hoor het graag van jullie.
icon

Beste antwoord door Naomi 28 September 2015, 09:39

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 4
Badge +10
Hoi stefanowitsch, welkom op het Simyo forum :)

Fijn om te horen dat je veel dingen prettig vindt aan Simyo. Ik begrijp dat je nog twee vragen aan ons hebt over onze diensten.

Een bundel voor in het buitenland is niet iets waar wij nu aanwerken. We hebben op dit moment andere prioriteiten waar we ons op richten. Je kunt hierbij vooral denken aan projecten als Mijn Simyo en de app optimaliseren. Klanten proberen we zoveel mogelijk tools te geven, zodat ze hun verbruik goed in de gaten kunnen houden.
Het verbruik dat in het buitenland plaatsvindt komt meestal met een vertraging binnen. Als je in het buitenland belt, sms't of internet, dan gaat dit via een buitenlands netwerk. We zijn afhankelijk van onze roaming partners wanneer we die gegevens binnenkrijgen. Helaas kan dit soms even duren.

Ik heb de vraag nog niet eerder gehoord om bijvoorbeeld via Mijn Simyo je telefoonnummer door te laten schakelen. Ik kan je suggestie op onze 'Wall of Change' plaatsen. Hier plaatsen we alle goede ideeën van klanten op 🙂 Er wordt op deze manier gekeken of het mogelijk is om zo iets te maken. We gaan er in ieder geval kijken naar de mogelijkheden.

Heb ik je vragen beantwoord?

Reageer