.

Beantwoord

Bijlages toevoegen aan reacties


Reputatie 1
Badge +4
Voor het toevoegen van bijlages aan een reactie is er een keuze uit "Bijlage" en "plaats in tekst"
Bij pogingen om 2 of meer bijlages toe te voegen gaat er iets fout. Als de keuze is alleen "plaats in tekst" is er in die situatie geen mogelijkheid de vinkjes voor "Bijlage" weg te halen. De bijlages worden noodgedwongen dus ook als bijlage toegevoegd.

icon

Beste antwoord door Angela 2 May 2017, 10:15

Bekijk originele reactie

16 reacties

Ik erken niet wat jij schrijft. Ik kan een plaatje uploaden, vinkje verwijderen en op het kruisje drukken om vervolgens te zien dat het plaatje (miniatuur) weer weg is. De truc bij 2 of meerdere verwijderen is bij de betreffende miniatuur eerst het vinkje dan het kruisje te klikken, miniatuur weg. Werkt overigens alleen van links naar rechts dus in die ene volgorde.
Reputatie 1
Badge +4
@Ray bedankt voor je reactie.
Ik vind dit niet een logische "truc". Staat die ergens gedocumenteerd / hoe had ik dat kunnen weten ?
Gewoon uit proberen.
Ik erken niet wat jij schrijft. Ik kan een plaatje uploaden, vinkje verwijderen en op het kruisje drukken om vervolgens te zien dat het plaatje (miniatuur) weer weg is. De truc bij 2 of meerdere verwijderen is bij de betreffende miniatuur eerst het vinkje dan het kruisje te klikken, miniatuur weg. Werkt overigens alleen van links naar rechts dus in die ene volgorde.
Je kunt afbeeldingen plaatsen in tekstveld en daarna bijlagen weg'kruisen'.
Reputatie 1
Badge +4
Friesian bedankt. Toch vind ik het raar dat de vinkjes van bijlages toevoegen aan elkaar gekoppeld zijn. Haal je het weg bij de 2e bijlage dan komt die terug bij de 1e enz. Ik vermoed dat als die koppeling er niet meer is er geen trucjes meer nodig zijn en iedereen zonder problemen bijlages alleen in de tekst kan toevoegen. Dat is mijn ding.
Ik zie het punt niet zo.

Je kunt bijlages uploaden en door middel van "plaats in tekst" ook in het schrijf / lees venster krijgen. Doe je dan niet dan staan ze onderin en kan de lezer zelf kiezen om ze vergroot te zien door er op te klikken.

Heb er nog even mee gespeeld, maar wil je te toch weer verwijderen kun je ook simpel op het kruisje klikken. En daarbij hoef je niet een bepaalde volgorde te hanteren. De functie van het vinkje lijkt me daardoor iets wat overbodig.
Reputatie 1
Badge +4
Ik zie het punt niet zo.
Dan hebben we een verschil van mening. Ik snap eigenlijk niet waarom je een dergelijke situatie blijft verdedigen.
Ik verneem graag de mening van Simyo of er iets aan te doen valt om allerlei trucjes te omzeilen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Frenske,

Op dit moment werkt het toevoegen/verwijderen etc. van de bijlages niet zoals gewenst. De uitleg hiervoor hangt samen met het antwoord wat ik in dit topic heb gegeven.

Helaas kan ik dit op korte termijn niet beter maken, maar dit zit er wel aan te komen :)

@Ray & Friesian, bedankt voor jullie hulp!

Groetjes,
Angela
Angela, je linked naar Insided ! 🙂
Reputatie 7
Badge +10
Oh, oeps! Dank je 🙂 Staat nu goed!
Is mijn reactie verwijderd?
Reputatie 7
Badge +10
Wij hebben zeker niets verwijderd, Ray! Welke reactie mis je?

Groetjes,
Angela
Ik had geschreven dat het verschillen van mening kan omdat het een forum is. Op een forum is er o.a. ruimte voor discussies en kunnen dus van mening verschillen.

Ook had ik geschreven, als reactie waarom ik een dergelijke situatie verdediging, dat de vraag al beantwoord was omdat ik eerder schreef het punt niet zo te zien. Dat niet ideaal is getuigen ook jouw antwoord (Angela) maar het ook geen ramp en dus zie ik het punt niet zo.
Reputatie 1
Badge +4
Ik had geschreven dat het verschillen van mening kan omdat het een forum is. Op een forum is er o.a. ruimte voor discussies en kunnen dus van mening verschillen.

Ook had ik geschreven, als reactie waarom ik een dergelijke situatie verdediging, dat de vraag al beantwoord was omdat ik eerder schreef het punt niet zo te zien. Dat niet ideaal is getuigen ook jouw antwoord (Angela) maar het ook geen ramp en dus zie ik het punt niet zo.

Wat een onzin. Het toont weinig respect om je mening op te dringen
Volgens mij bepaal ik zelf wel of ik mijn mening uit, daar heb ik jou niet voor nodig.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ray & Frenske,

@Ray, wat vreemd! Zoals gezegd, hebben wij je reactie niet verwijderd. Ik heb eerlijk gezegd ook geen e-mail gekregen van een nieuwe melding. Misschien ging er iets mis met het plaatsen van de reactie? Jij bepaalt inderdaad of je jouw mening geeft en zoals je weet, doen we dit hier met zoveel mogelijk respect voor de ander :)

@Frenske, ik zie niet precies waarom er geen respect getoond wordt. Dit is juist een erg belangrijk punt op ons forum en tussen onze users. Een mening van een ander, is dan ook geen onzin. Je mag het hier niet mee eens zijn. Net als Ray het niet eens mag zijn met jouw visie op dit punt. Hier is het forum ook voor. Samen een respectvolle discussie kunnen voeren is belangrijk.

Ray ziet het punt niet en jij vindt het wel vervelend. Dit mag. Voor beiden. Zoals ik in mijn antwoord heb gezegd, loopt het met de bijlages niet helemaal zoals het hoort. De een ervaart dit als een naar iets, voor de ander maakt het niet zoveel uit.

Laten we het gezellig houden met z'n alle en hier op een normale manier een discussie over voeren als dit nodig is 🙂

Bedankt!

Reageer