.

Beantwoord

Mijn bestelling in de telefoonshop is misgegaan, wat nu?

  • 24 July 2016
  • 9 reacties
  • 832 Bekeken

Badge
15 juli telefoon (huawei p8-lite) besteld in jullie shop, ook direct via IDeal betaald. Geen bevestiging van bestelling ontvangen, en ook geen levering van de telefoon.
Bij contact met klantenservice blijkt de bestelling mislukt. dit alles zonder dat ikzelf iets verkeerd heb gedaan.
Ik moet dan een print van mijn betaling met een e-mail naar klantenservice sturen, waarvan direct ontvangstbevestiging binnenkomt.
Pas na 3 dagen een reactie dat de betalingsprint naar de telefoonleverancier gestuurd is, en nu moet ik maar weer wachten tot er een reactie binnenkomt.
Ondertussen ben ik al meer dan een week mijn geld kwijt, en zit ook nog zonder telefoon!!!
Hoelang moet ik nog wachten????
HELP!!!!!!
icon

Beste antwoord door Caspar 25 July 2016, 16:12

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi arnozelf,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat jammer dat het zo gelopen is, ik hoop dat een moderator contact op kan nemen met de leverancier en jou een update kan geven hoe het nu staat met jouw bestelling.
Badge
Hallo Franswon,

Dat hoop ik ook, het is voor mij een heel erg onzekere en onduidelijke situatie.

Groet, arnozelf.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi amozelf,

Welkom op het forum.

Wat vervelend dat er iets mis is gegaan met het bestellen van een telefoon in onze telefoonshop. Uiteraard willen wij niet dat er wat misgaat, maar dit kan natuurlijk wel gebeuren. Ik heb even rondgevraagd hoe het zit met jouw toestel en ik hoorde dat we vrijdag contact hebben opgenomen met de leverancier. We wachten het vandaag nog even af, maar ik hoorde dat we morgen contact gaan opnemen als we niks hebben gehoord.

Ik hoop dat je daarom nog even geduld hebt tot morgen. Wij gaan er voor zorgen dat je toestel zo snel mogelijk geleverd wordt! Heb je verder nog vragen?

@franswon, bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar
Badge
Bedankt voor jou reactie Caspar,

Het geeft mij weer wat hoop, en zal daardoor nog wel wat geduld kunnen opbrengen.

Voor mij verder geen vragen.

Groet,
Arnold
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Arnozelf,

Gelukkig! Het ziet er naar uit dat alles netjes goed gaat komen. Sorry voor het ongemak wat het tot nu toe opgeleverd heeft 😞 Dit is natuurlijk niet het beeld wat we jou willen geven. Mocht je nog vragen hebben voor ons, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela,
Tot mijn verrassing heb ik gisteren mijn telefoon ontvangen.
Ben blij dat alles toch is goedgekomen.
Iedereen bedankt!!!
Groetjes,
Arnold
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Arnozelf,

Wat fijn om te horen dat het intussen opgelost is! 🙂 Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane
Badge
Zal ik zeker doen Jihane!
Thanks!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Arnozelf,

Super! 🙂

Groetjes,
Jihane

Reageer