.

Beantwoord

iPhone 11 issue icm KPN netwerk, hoe zit dit?

  • 22 October 2022
  • 2 reacties
  • 130 Bekeken

Vanaf juli problemen met iPhone 11 aantal maal gebeld en niks geen antwoorden en als je terug gebeld wordt laten ze hem 2 x overgaan en hebben ze op papier staan dat ze hebben terug gebeld, hoor of zie niks geen mail geen antwoorden geen status update maar wel elke maand de rekening waar je niks voor krijgt. Ja als alles weer voorbij is gaan ze kijken hoe ze dat gaan doen, maar voor alsnog is er niks opgelost en vraag me af of dat wel gaat gebeuren. Maar wel op de site zetten dat ze door de consumenten bond zijn uitgeroepen als beste (MAAK DAT DAN EENS WAAR) ben al zo lang klant en al 4 maanden m’n telefoon niet normaal kunnen gebruiken. Wil hier ook over gebeld worden maar zelfs die moeite nemen ze niet. Ronduit schandalig 

icon

Beste antwoord door RicoK 22 October 2022, 16:31

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7

@pbor Zie hier.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @pbor,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me goed voorstellen dat dit erg frustrerend voor je kan zijn. Via het topic dat @RicoK heeft gedeeld worden er updates bijgehouden omtrent de iPhone 11 issue in combinatie met het KPN netwerk. Bedankt voor het delen van de link, Rico! 😊

Groetjes,
Roeqajja

Reageer