.

Beantwoord

Ik ontvang de Simyo nieuwsbrief niet, wat nu?

  • 29 August 2020
  • 18 reacties
  • 667 Bekeken

Badge +1

Mijn man en meerdere vrienden die simyo hebben krijgen allemaal een nieuwsbrief van simyo. Maar ik niet.Heb toch overal de zelfde instellingen als zij aangevinkt bij mijn account.

Kan iemand mij helpen hoe ik me eigen hiervoor opnieuw kan inschrijven?

icon

Beste antwoord door Daisy 8 September 2020, 08:45

Bekijk originele reactie

18 reacties

Heb je ook gecontroleerd of de mail misschien in de spambox terecht is gekomen?

Badge +1

Ja,doe ik altijd. Heb voor zekerheid de email van simyo bij veilige afzenders ook gezet

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Mrsjanedoe,

 

Super jammer dat je nieuwsbrief momenteel niet ontvangt, heb je deze in het verleden wel eens ontvangen? Ik zie namelijk dat de optie een aantal keer is aangezet en uitgezet. Komen andere mailtjes van Simyo wel aan?

 

Groetjes,

Daisy

Badge +1

Nee, volgens mij nooit ontvangen. Daarom dacht ik even opnieuw uit en aanzetten, misschien helpt dat. Maar toch niet. Daarom nu uiteindelijk contact opgenomen. Vond t toch vreemd.

Hoi @mrsjanedoe 

 

Zojuist weer “nieuws van Simyo” ontvangen, augustus 2020. Bijna september maar ok :yum:

Weet niet of iedereen die tegelijk krijgt of dat ze in batches worden verzonden, maar heb je deze ook niet (nog) gehad? 

Badge +1

Nee, niet gehad,mijn man en zus wel zag ik,want ik kan in hun mail en beheer ook hun accounts.Vandaar dat ik contact op nam

Ik heb exact het zelfde probleem.

Badge +1

Ben blij dat ik niet de enigste ben dan.Dacht dat t aan mij lag,dat ik iets fout had gedaan.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi mrsjanedoe en Slh69,

 

Goed dat jullie het laten weten, ontvangen jullie wel andere mails van Simyo?

 

Groetjes,

Daisy

Ja als ik bijvoorbeeld een bundel wijziging doorvoer Dan krijg ik wel netjes een mail van jullie.

Badge +1

Wel de maandelijkse berichten over de rekening dat ie is af geschreven of de wijzigingen die ik heb aan gebracht enzo

Reputatie 7
Badge +6

He Slh69 en mrsjanedoe,

 

Goed om te weten, bedankt voor de snelle reactie! Ik heb jullie gegevens doorgegeven aan de persoon die hierover gaat, en die gaat dit verder oppakken. Hoop dat het snel opgelost is.

 

Groetjes,

Daisy

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @mrsjanedoe,

 

Jouw mailadres was meegenomen in een testgroep waardoor je de mailtjes niet ontving, excuus! Dit is nu aangepast en vanaf de volgende keer zul je als het goed is gewoon de nieuwsbrief ontvangen. 

 

@Slh69 jouw mailadres is volgens het systeem die de nieuwsbrieven verstuurd "niet mailbaar", we gaan nog even kijken of wij hier iets aan kunnen doen. Zodra ik meer weet, laat ik het je weten!

 

Groetjes,

Daisy

Badge +1

Ah, bedankt. Ben benieuwd en kijk er naar uit :relaxed:

Bedankt voor de update👍

Reputatie 7
Badge +6

Hoi!

 

Inmiddels is het probleem opgelost dus ook jij zou vanaf de volgende nieuwsbrief deze gewoon moeten ontvangen @Slh69 ! Mocht dit niet zo zijn dan horen we dat natuurlijk graag!

 

Groetjes,

Daisy

Badge +1

Hoe vaak krijg je trouwens zo n nieuwsbrief? Heb m nu alweer maanden niet gehad.

Ben ik weer in zo n testgroep gezet ofzo. Zie trouwens nergens meer in de instellingen waar ik het aan of uit kan zetten ,die nieuwsbrief

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @mrsjanedoe,

Bedankt voor je bericht. Het kan kloppen dat je dit al een tijdje niet hebt gehad. Ik heb dit even nagevraagd bij de desbetreffende afdeling maar hier is niet een vast schema voor, ze doen hun best om elk kwartaal 1 nieuwsbrief te versturen 😊!

Je kan dit beheren via Mijn Simyo > Instellingen > Persoonlijke gegevens > Privacy. Ik heb even meegekeken op je aansluiting en ik zie dat je deze optie wel aan hebt staan. 

Mocht je nog vragen hebben laat het dan gerust weten.

Groetjes,
Amy

Reageer