.

Sticky

De Simyo nieuwsbrief. Wat wil jij er in terug zien?


Reputatie 5
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 6701 reacties
Hoi allemaal,

Uit de reacties in het topic 'Wil je vaker wat van ons horen?' bleek dat er behoefte was vanuit de Simyo bellers om vaker informatie te krijgen van Simyo, mits deze informatie relevant is. Mede op basis van deze reacties is het idee ontstaan om een nieuwsbrief (per e-mail) uit te gaan brengen. Het idee is om in deze nieuwsbrief officieel nieuws te brengen, onderwerpen uit ons Simyo blog te belichten en andere punten die voor jou relevant zijn onder de aandacht te brengen. Je kunt hierbij denken aan nieuws over 4G, nieuwe bundels, verlaging van prijzen/tarieven, tips voor je iOS of Android telefoon, handige apps etc.

We vinden het erg belangrijk om deze nieuwsbrief zo relevant mogelijk voor onze bellers te maken. Daarom zijn we erg benieuwd welke onderwerpen jij graag in de nieuwsbrief zou willen terugzien.

Je kunt stemmen via de poll of door je reactie in dit topic achter laten. Door met ons mee te denken en je reactie hier te plaatsen maak je ook nog eens kans op een overheerlijke simtaart (we geven er 3 weg).

Welke onderwerpen zou jij graag terug willen zien?

Wat voor rubriek wil jij graag terug zien in de nieuwsbrief?


17 reacties

Reputatie 7
Op zich geen gek idee, maar het is dan natuurlijk wel wéér een e-mail en wéér een 'nieuwsbron'.

NB Ik heb niet gestemd.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi RicoK,

Bedankt voor je reactie. Goed en terecht punt. We sturen zelf liever zo min mogelijk e-mails naar klanten. De nieuwsbrief zou er voor kunnen zorgen dat we niet een aparte e-mail hoeven te sturen om de vernieuwing van de Simyo app aan te kondigen (zoals in januari) of een e-mail over Vriendendeal. We kunnen door het sturen van een nieuwsbrief dus meerdere boodschappen bundelen. Het ontvangen van de nieuwsbrief is ook niet verplicht.

E-mails over tariefwijzigingen (bijv. de tarieven voor in het buitenland wijzigen) zijn wel verplicht. Hierover moet Simyo haar klanten informeren via een aparte e-mail.

Ben toch wel benieuwd naar wat jij stemt :)

Groetjes,

Alex
Reputatie 7
Helder. Ik zal mijn stem uitbrengen.
Reputatie 4
Badge +8
Beste Alex,

Als vaste forum bezoeker, wil ik ook even reageren op de nieuwsbrief.
Ik vind het een zeer goed idee, aangezien je dan een complete nieuwsvoorziening hebt waarin alle belangrijke zaken worden besproken, zoals de punten waarop je kunt stemmen.
Het is een goede stap vanuit Simyo, waar ik alleen maar mijn waardering over kan geven.
Aangezien je maar voor 1 keuze kunt kiezen bij het stemmen, wil ik hierbij toch nog even apart vermelden, dat ik de overige punten ook relevant vind voor in de nieuwsbrief.
Het moet een zo'n compleet mogelijk nieuwsbrief worden, van Simyo voor Simyo klanten!

Zodra hij gelanceerd gaat worden, zal ik mij zeker abonneren op deze nieuwsbrief.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi MichD,

Leuk dat je meedenkt. Het is helaas niet mogelijk om meerdere opties te kiezen in de poll, maar dat betekent niet dat we in de nieuwsbrief slechts 1 onderwerp terug laten komen. Je mag dus ook je andere gewenste rubrieken in een reactie plaatsen. Ik tel in ieder geval alvast 1 abonnee :)

Groetjes,

Alex
Prima idee
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Alex,

Mogelijk binnen Mijn Simyo dan de optie maken of ze hem wel of niet willen ontvangen.

Ik vind dat de nieuwsbrief iets moet bevatten over Simyo.
Actueel nieuws. Bijvoorbeeld van het nieuwe rekening nummer, of een verandering in de Simyo App.
Maar ook een tip over dataverbruik kan er zeker in.
Reputatie 7
Ik zie dat de laatste post in dit topic al weer van 5 maanden geleden dateert. Anything news yet?
Vind het een goed idee, ruime aanbod van nieuws, en alle wetenswaardigheden van Simyo, ook als daar de behoefte is, antwoorden en vragen te kunnen plaatsen, dat geeft alle ruimte onderling. Wens jullie op deze weg ook heel veel succes.

Groetjes; Evert Mulder.
Reputatie 5
Badge +10
Ik zie dat de laatste post in dit topic al weer van 5 maanden geleden dateert. Anything news yet?

Hoi RicoK,

Er is even wat minder aandacht besteed aan het eventueel uitbrengen van een nieuwsbrief. Het staat nog steeds op de agenda, maar een aantal projecten hebben de afgelopen maanden voorrang gekregen. We willen er nog wel graag aan beginnen, maar het staat nog wel steeds in de kinderschoenen.

Als ik een update heb, laat ik het uiteraard weten.

Vind het een goed idee, ruime aanbod van nieuws, en alle wetenswaardigheden van Simyo, ook als daar de behoefte is, antwoorden en vragen te kunnen plaatsen, dat geeft alle ruimte onderling. Wens jullie op deze weg ook heel veel succes.

Groetjes; Evert Mulder.


Bedankt voor je reactie Evert. Zoals je hierboven kunt lezen, moeten we de inhoud nog bepalen. Dus jouw reactie komt goed van pas!

Groetjes,

Alex
Reputatie 4
Badge +8
Ik heb "anders" gestemd.
Wil namelijk meerdere keuzes maken en dat lukt niet.

Ik kies voor de eerste drie,
Informatie over gadgets en
ontwikkelingen binnen Simyo.
Reputatie 6
Badge +10
Ik stem voor een column van koorelle 🙂.
Reputatie 4
Badge +8
Ik stem voor een column van koorelle 🙂.
Hahahahahaha!!!
humor!:D:D
Reputatie 6
Badge +10
'We bespreken vandaag de FOTO VAN DE WEEEK!' 😃
Reputatie 6
Badge +10
Wat denk je er van, Alex?
Reputatie 4
Badge +8
Ik duik onder denk ik... 😛
Reputatie 6
Badge +10
Oke, fair enough 😉.

Reageer