.

Beantwoord

Hoe zet ik gegevens over van een iPhone naar een andere iPhone?

  • 8 April 2017
  • 2 reacties
  • 1508 Bekeken

Ik ga mijn simkaart van een iPhone naar een nieuwe iPhone 5 doen. Behoud ik al mijn gegevens?(Telefoonnummers, foto's, notities etc)
icon

Beste antwoord door Scotsman 8 April 2017, 12:27

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Waarschijnlijk niet. Voor zover ik weet worden dit soort gegevens niet op de simkaart gezet bij een iPhone. Je kunt twee dingen doen. Ten eerste, je maakt een complete reserve kopie van je oude iPhone op je computer (via iTunes) vanwaar je de boel vervolgens overzet naar de nieuwe iPhone. Een tweede manier is een reservekopie maken op de iCloud, en die kun je dan vervolgens overzetten naar de nieuwe iPhone.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi DavidHageman,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat tof dat je een nieuwe (andere?) telefoon hebt! 😃 Al jouw gegevens gaan niet magisch mee, máár je kunt er voor zorgen dat ze magisch mee gaan. Je kunt dat via iCloud doen of via iTunes (via je PC dus). Het makkelijkste is via iCloud. Dit kun je alleen doen als je een solide wifi-verbinding hebt. Hier lees je precies hoe je dat doet, stap voor stap 🙂

Het is in ieder geval wél heel makkelijk. Het is zelfs makkelijk om over te stappen van een iOS apparaat naar een Android apparaat of andersom. Tegenwoordig is er veel nagedacht over het overzetten van je gegevens, juist omdat we zoveel op onze smartphones zetten (foto's, notities, contacten, et cetera).

Laat je me weten of het zo lukt?

@ Friesian, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer