.

Beantwoord

Waarom verdwijnt mijn contact uit mijn contactenlijst?

  • 27 June 2018
  • 3 reacties
  • 527 Bekeken

Badge
Als ik op mijn werk een contact via contacten toevoeg aan mijn telefoon (iphone 6) en ik kom thuis dan is dat nieuw toegevoegde contact verdwenen. Het is me nu al een aantal keer gebeurd dat de toegevoegde contacten verdwijnen.Weet iemand wat ik kan doen?
icon

Beste antwoord door Els 28 June 2018, 14:17

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Hoi Karinascho,

Welkom terug op het Simyo Forum! Wat onhandig dat die contacten steeds verdwijnen uit je telefoon. :(

Op welke manier voeg je deze contacten toe aan je telefoon, doe je dat via je iCloud of je telefoon zelf? Wellicht is het handig om te controleren of je contacten goed synchroniseren met je iCloud. Hier lees je daar meer over. Wordt je daar wat wijzer van?

Omdat we een Sim Only-provider zijn, is het lastig om een brede ondersteuning te bieden voor telefoongerelateerde vragen. Gelukkig zijn er op dit forum veel mensen die je alsnog kunnen helpen. Hopelijk kom je daar snel verder mee!

Houd je ons op de hoogte?

Groetjes,
Els
Badge
Beste Els, dank je wel voor je reactie. Ik ben er (eindelijk) achter dankzij jouw reactie. Mijn telefoon synchroniseerde niet met iCloud. Er stond nog een vinkje icloud reserve kopie niet aan. Nu komen mijn contacten weer hoed in de iCloud en blijven ze ook bewaard op mijn telefoon. Bedankt!
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Karinascho,

Wat fijn dat je het euvel hebt kunnen vinden! 🙂 Fijn dat het zo is opgelost.

Bedankt voor de terugkoppeling!

Groetjes,
Els

Reageer