.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen beltoon bij de eerste oproep?

  • 5 December 2016
  • 3 reacties
  • 458 Bekeken

Nadat de iphone een tijdje niet is gebruikt krijgt de beller ïn gesprek" te horen en er komt geen oproep op de iphone. Als echter meteen daarna dezelfde beller wederom de iphone belt, functioneert alles normaal! Ik heb dit pas ontdekt terwijl ik eerder dacht de oproepen niet gehoord te hebben. Daardoor heb ik dus veel oproepen gemist en de beller is in de veronderstelling dat ik vaak in gesprek was.
icon

Beste antwoord door Caspar 6 December 2016, 11:16

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hallo HugoCas,

Ik heb geprobeerd gericht te zoeken, maar dat is niet gelukt omdat ik niet weet om welke iPhone het gaat en welke softwareversie. Met deze gegevens kan ik gerichter zoeken. Het zou aan de simkaart kunnen liggen die op een of andere manier traag reageert, maar dat is meer een gok dan kennis.
Dankje franswon. het probleem is inmiddels opgelost. Ik heb hulp vanuit een ander kanaal gekregen, maar ik ben zelf technisch gezien onderontwikkeld, dus ik weet niet wat er precies gebeurd / veranderd is. Dank je wel.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Hugocas,

Welkom op 't forum.

Wat vervelend dat het leek of je telkens in gesprek was. Goed om te horen dat het probleem opgelost is.

Als ik het zo hoor, lijkt het wel alsof jouw toestel op de 'niet storen stand' stond. Wanneer je toestel daarop staat, krijgt een beller eerst te horen dat je toestel in gesprek is. Als hij het dan nogmaals probeert lukt het wel.

De 'niet storen stand' is uit te zetten via instellingen > niet storen > handmatig. Gelukkig is het in jouw geval al opgelost, maar dan weet je het voor de volgende keer :$

Heb je hier nog vragen over?

@franswon bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer