.

Beantwoord

Waarom doet mijn wifi het niet op mijn iPhone?

  • 23 March 2017
  • 5 reacties
  • 641 Bekeken

Misschien kunt u mij helpen. Op mijn iphone tekentje van de wifi niet meer. Weet u hoe ik ddit terug kan zien op de iphone? Of moet ik dan ergens anders zijn? Zo ja, a.u.b. geef mij dit dan door. Ik ben al wat ouder en weet eigenlijk niet waar ik moet aankloppen.

Hartelijk dank
Riet71
icon

Beste antwoord door Ray 23 March 2017, 08:30

Bekijk originele reactie

5 reacties

Hallo Riet,

Simyo is geen aanbieder van Wifi, maar we zijn altijd behulpzaam.

Laten we beginnen met, ik denk de makkelijkste oplossing. Staat Wifi wel aan op uw Iphone? Indien ja, misschien heeft u provider thuis een storing, dat kunt u zien op de modem / router van de aanbieder thuis (branden alle lampjes die horen te branden) Indien daar alles juist is kunnen we het volgende controleren.

Volg onderstaande stappen;

Verbinding maken met een Wi-Fi-netwerk

Ga in het beginscherm naar Instellingen > Wi-Fi.
Schakel Wi-Fi in.
Het apparaat zoekt nu automatisch naar beschikbare Wi-Fi-netwerken.
Tik op de naam van het Wi-Fi-netwerk waarmee u verbinding wilt maken.
Nadat u verbinding hebt gemaakt met het netwerk, ziet u een Vinkje naast het netwerk en Wi-Fi verbonden symbool links boven in het scherm.

Kunt u laten weten of het nu werkt?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Riet71,

Wat vervelend dat je wifi niet werkt 😞 Wat Ray zegt klopt: Simyo verzorgt je wifi niet, maar we willen je met alle liefde helpen. Heb je gecontroleerd of je wifi-verbinding aan staat op je mobieltje? Dat doe je door te tikken op het Instellingen-icoontje en dan te tikken op 'Wifi'. Staat die schakel aan (groen) of uit (wit)? Als hij aan staat, dan zie je daaronder alle netwerken netjes op een rijtje. Is je iPhone verbonden met een wifi-netwerk of niet? Als niet, dan kun je jouw thuis-netwerk selecteren en hopelijk doet hij het dan wel.

Doet hij het dan nog steeds niet, of lukt het dan niet om verbinding te krijgen? Dan kan het soms helpen om je router uit en aan te zetten. Als dit niet blijkt te werken, dan raad ik je echt aan om je wifi-aanbieder te bellen. Zij kunnen je dan heel gericht helpen met dit probleem :)

Laat je ons weten of je eruit komt?

Groetjes,
Jihane
Hartelijk dank jullie beiden. Had zelf al gegoogled, iphone aan, iphone uit. Gekeken of KPN een storing in mijn omgeving had enz.
Gistermiddag weer aan het proberen en ja ik had weer WIFI. Ik wil jullie beiden nogmaals bedanken dat jullie de moeite genomen hebben om mij in ieder geval te beantwoorden en mij op weg te helpen. Waar vind je dat nog?
Riet
Dat vind je hier Riet 😃
Badge +7
Hoi Riet,

Wat ontzettend fijn dat je wifi weer werkt! 😃 Heel erg graag gedaan namens Jihane!

Als we je weer eens ergens bij kunnen helpen, laat je dan weer een berichtje achter hier op het forum?

Groetjes,
Samantha

Reageer