.

Beantwoord

Telefoon geblokkeerd, 'u moet 24.371.724 minuten wachten'. Hoe komt ik hier vanaf?

  • 23 May 2016
  • 4 reacties
  • 4916 Bekeken

Na het opladen haalde ik mijn telefoon van de stroom en toen stond bovenstaande melding op mijn telefoon (en simlock aan). Ik kan alleen nog noodoproepen doen. Ik heb nog 5,67 beltegoed. Hebben jullie een idee hoe dit komt of belangrijker: hoe ik dit kan verhelpen? Vast dank!
icon

Beste antwoord door Tiury 24 May 2016, 10:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Rick Hobbes,

Wat onhandig dat je telefoon is geblokkeerd! Zeker voor zo'n langdurige periode. Deze melding krijg je bij iOS alleen als de toestelvergrendeling code te vaak verkeerd hebt ingevoerd. In dit geval kunnen wij niets voor je betekenen, maar valt dit volgens het wereld wijde web zelf op te lossen. Met deze uitleg kom je erachter hoe je dit doet.

Werkt dit niet, moet ik je helaas doorverwijzen naar Apple. Die zouden vast en zeker voor je kunnen oplossen 🙂!

Groetjes ,Tiury
Had ik ook na vervangen batterij iphone, datum stond toen ook op 1 januari.
Toen heb ik de simkaart erin gestopt en na het zoeken van het netwerk zet de telefoon de tijd en datum weer goed en was het probleem verholpen
Hoi Rick Hobbes,

Wat onhandig dat je telefoon is geblokkeerd! Zeker voor zo'n langdurige periode. Deze melding krijg je bij iOS alleen als de toestelvergrendeling code te vaak verkeerd hebt ingevoerd. In dit geval kunnen wij niets voor je betekenen, maar valt dit volgens het wereld wijde web zelf op te lossen. Met deze uitleg kom je erachter hoe je dit doet.

Werkt dit niet, moet ik je helaas doorverwijzen naar Apple. Die zouden vast en zeker voor je kunnen oplossen 🙂!

Groetjes ,Tiury


Beste Tiury,
"Voor zo'n. Langdurige periode " ?
Dat is 46 jaar !
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Senna67,

Goed om je terug te zien op het forum!

Helemaal fijn dat je zo'n goed bijdrage komt leveren aan de informatie die te vinden is op ons forum 🙂 Waar de melding precies vandaan komt, is ons nog steeds een raadsel. Fijn dat je jouw oplossing met ons gedeeld hebt 🙂

Wat betreft de periode, langdurig dekt hier niet echt de lading. Overdreven en onrealistisch lang lijkt me hier passender!

Groetjes,
Angela

Reageer