.

onbekende sms naar het buitenland

  • 26 October 2012
  • 3 reacties
  • 973 Bekeken

Badge +1
goedemorgen

ik zie op mijn Simyo maand faktuur elke keer een bedragje ad € 0,25 staan voor een SMS naar het buitenland?:(
Weet U wat dit is?
Ik heb geen idee.
vr dank
Verbruikskosten

SMS naar het buitenland 1 € 0,25

3 reacties

Badge +2
Beste simman,

Dit is een activatiebericht die automatisch door je iPhone wordt verstuurd. Dit kan voor de app 'Facetime' of voor de app 'iMessage' zijn. Klik hier voor meer informatie over het berichtje dat wordt verstuurd.

Groetjes,

Arie
Goedendag,

Ik heb dit forum eens gelezen. Ik heb al heel erg lang (een paar jaar) dat er elke maand een bedrag voor buitenland sms wordt afgeschreven. Nu gaat het in dit forum alleen maar over de iPhone software: iMessage en FaceTime. Dat is leuk, maar ik heb tot vorige maand altijd een Huawei gehad. Hoe kan dit verklaard worden dan? Ik kom niet veel in het buitenland.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi fel,

Wat vervelend om te lezen dat deze berichtjes je niet bekend voorkomen, maar toch in rekening worden gebracht. Ik zie in jouw geval dat er op 17-10 een eerste sms'je is verzonden naar de verificatie server van Apple. Op 30-11 had de iPhone ook een reden om nog ene sms'je te sturen naar Apple. Dit kun je uiteraard op je factuur specificatie terugvinden inclusief telefoonnummer.

Daarnaast zie ik dat je eind augustus en begin november in Duitsland bent geweest en vorige week in Engeland. Daar zijn er ook meerdere sms'jes verzonden.

Gelukkig gaat het over minder dan € 1,- in de afgelopen maanden, maar begrijp je nu waarom deze bedragen in rekening worden gebracht?

Groetjes, Tiury

Reageer