.

Beantwoord

Mijn wifi code is verkeerd ingesteld. Wat nu?


Ik heb een nieuw simkaartje voor mijn nieuwe Iphone 6S. Nu heb ik ce code voor mijn wifi fout ingesteld. Hoe kan ik dit veranderen?

Hij gaat steeds zoeken en kan mijn wifi niet vinden. Ik kan het nu ook niet opnieuw instellen. Vr gr dorakees
icon

Beste antwoord door Jihane 1 June 2017, 14:22

Bekijk originele reactie

12 reacties

Je simkaartje heeft absoluut niks met je Wifi te maken.

De SSID (naam) van je wifi aanklikken en daarna opnieuw selecteren. Je kan dan de opnieuw de code invoeren.
Als ik mijn wifi selecteer gaat hij meteen zoeken en vindt hem niet.
Misschien even je wifi router herstarten. Maar Simyo heeft niks met je Wifi verbinding te maken. Dus als je wifi problemen blijft houden adviseer ik je contact op te nemen met de provider van je aansluiting thuis.
Helpt ook niet. Ik heb het modem uitgeschakeld maar weer precies hetzelfde.
Dan is er iets anders aan de hand maar nogmaals Simyo gaat niet over je wifi dus hulp bij wifi is beperkt. Neem contact op met je provider voor je aansluiting thuis.
Bedankt.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Dorakees,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat onhandig dat het niet lukt om wifi-verbinding te maken op je telefoon. Wat Ray zegt klopt, want Simyo is niet verantwoordelijk voor je wifi-verbinding. Dat betekent gelukkig niet dat we niet willen meedenken met je 🙂

Heb je op je telefoon al geprobeerd wat er gebeurt als je je thuisnetwerk vergeet? Dat doe je door naar Instellingen > Wifi te gaan, en dan op het netwerk te klikken waarmee je wilt verbinden. Daar zie je ook de optie om 'm te vergeten. Wanneer je dat hebt gedaan, kun je veelal later weer opnieuw verbinding ermee maken.

Wat zei je wifi-leverancier hierover? 🙂 Heb je nu wel verbinding?

Groetjes,
Jihane
Ik kan helemaal niets met de telefoon. ik heb geen wifi verbinding dus kan ik ook niet naar instellingen. Hij is nieuw. Maar zoals eerder gezegd heb ik maandag een afspraak bij de Apple store. Bedankt voor alle reacties. Gr Doortje
Je hebt geen internet nodig om naar de instellingen van je telefoon te gaan.

Dus in je telefoon ga je naar instellingen, dan naar Wifi en dan naar jouw SSID (netwerknaam) die klik je aan of hou je ingedrukt tot je o.a. de optie krijgt om te vergeten. Als dat gelukt is kun je hem wederom selecteren en je wachtwoord opnieuw instellen.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Dorakees,

Wat Ray zegt klopt volledig: je telefooninstellingen kun je altijd bereiken, met of zonder internet/bereik. Heb je dit geprobeerd?

Intussen is het natuurlijk dinsdag. Hoe ging 't bij de Apple store?

@ Ray, dankjewel voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Ik zou nog even laten weten hoe het is afgelopen met de Iphone. Ij de Apple store werd ik ook niets wijzer. De oplossing was dat de simkaart ongeldig was door steeds het verkeerde wachtwoord in te toetsen. Ik heb nu een nieuwe simkaart en hij werkt nu prima. Bedankt voor alle reacties. Groeten Doortje.
Badge +7
Hoi dorakees,

Wat fijn om te horen dat alles uiteindelijk is goedgekomen 🙂 Graag gedaan!

Als we je weer ergens bij kunnen helpen, zien we je dan weer terug op het forum?

Groetjes,
Samantha

Reageer