.

Beantwoord

Mijn telefoon is stuk. Wat nu?

  • 24 August 2017
  • 4 reacties
  • 139 Bekeken

Mijn telefoon is helaas kapot en mijn abbonnement duurt tot feb 2018. Kan ik een nieuwe telefoon kopen en verder gaan met dit abbonnement. Ik was aan het zoeken naar een mat zwarte iphone 7 met 32 gb.
icon

Beste antwoord door Anonymous 25 August 2017, 14:51

Bekijk originele reactie

4 reacties

Simyo is een sim only en prepaid provider en verkoopt al langer geen telefoon meer. Een optie is om bijvoorbeeld eens bij Belsimpel of een andere aanbieder van telefoons te kijken.
Dat snap ik, maar moet ik dan wel mijn abbonnement afbetalen tot feb 2018?
UDat zou dan moeten, maar ik benaderde het eigenlijk anders met een andere aanbieder. Waar ik aan denk, jij beslist, is een oplossing met een refurbished Iphone. Dat kan bij aanschaf een enorm verschil maken. Wanneer je het huidige abonnement laat zoals het is dan kun je wellicht je abbo verlengen wanneer het 9 maanden lopende is tegen een aantrekkelijk voordeel.

Maar je begrijpt dat jij de keuze maakt, ik ben net als jij klant en heb dus verder geen inzage in je gegevens.

Refurbished - je hebt dan een nieuwe telefoon, zou je kunnen zeggen - niet het nieuwste model maar kan een gunstig alternatief zijn.

**edit
Bedenk wel dat de iPhone die jij noemt dat je bij aanschaf te maken krijgt met een (mogelijke) bkr registratie, iets om ter dege rekening mee te houden.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Mees,

Welkom op het Simyo Forum!

Ahh, balen dat je toestel ineens stuk is! 😞 Wil je een abonnement met toestel? Want dat bieden we helaas niet aan. In zo'n geval is het dan een goed idee om je abonnement af te kopen. Je betaalt dan alle abonnementskosten in één keer. Wil je dat? Dan kun je mij een privébericht sturen, zodat ik voor je kan uitrekenen wat de afkoopsom zou zijn.

Wat ook slim zou zijn, is als je een (refurbished) toestel apart koopt. Je bent dan in één keer wel een relatief groot bedrag kwijt, maar meestal kom je dan goedkoper uit dan wanneer je het in stukjes betaalt met een abonnement. Jouw keuze!

Wat besluit je? :)

@ Friesian, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer