.

Beantwoord

Microsim

  • 7 December 2011
  • 18 reacties
  • 9016 Bekeken

Badge
Kan ik bij Simyo ook een microsim voor in mijn iPhone kopen?
icon

Beste antwoord door Bibi 12 December 2011, 12:18

Bekijk originele reactie

18 reacties

Badge +3
Beste Heer jaapveer,
Nee, helaas kunt u geen microsim kopen, het enige wat u kan doen is op u eigen riscio knippen (eigenlijk van hun riscio maargoed....)

ik hoop dat dit wel goed is uitgelegd! 😳
Reputatie 3
Badge +5
Neem contact op met de Simyo Klantenservice via [email]service@simyo.nl[/email]
Zij kunnen dit voor je regelen.

Je kunt ook je bestaande simkaart op hun risico knippen, ze kunnen je daar een korte instructie voor sturen op verzoek.
Badge
Dankjewel ! Weet je ook hoe het kan dat je wel microsims bij hun iPad kan krijgen, Simyo heeft dus wel microsims, gaan ze die later misschien ook voor gewone abonnementen verkopen?
Badge +3
voor microsims zou ik het navragen aan de klantenservice van simyo,

en als je dat niet wilt kun je ook uiteraard op hun riscio je (bestaande of eigen??) simkaart ook knippen,

en dat ze het later voor gewone abbonementen gaan gebruiken is nog niet bekend bij de klantenservice! :)

dus dat is de reden dat je op 1 of andere manier toch de microsim kan krijgen voor je ipad! ;)

en geen dank hoor!! haha 😉
Badge +4
Er bestaan naast de instructie voor het knippen van je simkaart ook echt speciale " micro simkaartknippers"

.
Deze "knippers" kun je bij de meeste plaatselijke telefoonwinkels wel kopen
Badge +3
Er bestaan naast de instructie voor het knippen van je simkaart ook echt speciale " micro simkaartknippers"

.
Deze "knippers" kun je bij de meeste plaatselijke telefoonwinkels wel kopen


Oeps!!!! vergeten te melden!!! sorry meneer jaapvee!! :$:$:$
Badge
hoe kom ik aan een micro sim voor mijn iPhone 4s van Simyo?

Ik kan er niks over vinden !
Badge
om nou voor 1 microkaart zo'n knipper te kopen lijkt mij ook een beetje overdreven.
Reputatie 3
Badge +5
Zo duur zijn ze volgensmij niet hoor.
Badge +5
De microsimkaart kan je via de klantenservice bestellen. Houd er rekening mee dat je vanaf het moment van het versturen van de simkaart niet bereikbaar bent.
wat zijn de kosten?
en kan het via mijnsimyo aangevraagd worden?

hoe lang duurt het tussen aanvraag en blokkeren oude kaart ivm wachttijd dat de iphone 4s binnenkomt?
Badge +5
Voor een microsimkaart wordt €5 in rekening gebracht.
Na het aanvragen van de microsimkaart duurt het 2 dagen voordat je deze in huis hebt. Op het moment dat de microsimkaart wordt verstuurd, wordt de huidige simkaart onbruikbaar.
Nu snap ik er niets meer van. op de FAQ van deze websitie staat dat Symio geen micro sim kaart aanbiedt. Ik heb dus zo'n knipper besteld. begrijp ik nu goed dat Symio toch deze micro simkaart aanbiedt???
Badge +3
die faq moet dan snel aangepast worden...
Badge +2
Hi R.J. de Jong,

Wij hebben een beperkt aantal microsimkaarten. Het is mogelijk er één voor je op te sturen. Hier zijn echter wel kosten aan verbonden van € 5. Indien je dit wenst verzoeken wij je ons een bevestiging toe te sturen zodat wij dit voor je kunnen opsturen. Het enige nadeel is dat op het moment dat wij de simkaart versturen je circa 2 dagen niet bereikbaar bent. Dit komt doordat uw nummer gelijk koppelen aan de microsimkaart.

Groetjes,

Arie
Badge
Gewoon knippen, heb ik ook gedaan, werkt prima!
Badge
Voor een microsimkaart wordt €5 in rekening gebracht.
Na het aanvragen van de microsimkaart duurt het 2 dagen voordat je deze in huis hebt. Op het moment dat de microsimkaart wordt verstuurd, wordt de huidige simkaart onbruikbaar.





hallo


kun je ook je oude simkaart gebruiken en ook een micro sim er bij gebruiken?


mvg Harmen
Reputatie 2
Badge +4
Hoi,

Het is helaas niet mogelijk om twee actieve simkaarten te koppelen aan hetzelfde mobiele nummer. Als wij een micro simkaart verstrekken zal de huidige simkaart automatisch gedeactiveerd worden.

Groetjes,

Manisha

Reageer