.

Beantwoord

Komen mijn contactpersonen op mijn nieuwe simkaart iphone?

  • 23 October 2014
  • 2 reacties
  • 18371 Bekeken

Ik heb een nieuw simonly abbonement afgesloten. Morgen wordt mijn huidige nummer overgezet op de nieuwe simkaart, dus morgen plaats ik de simkaart in mijn huidige telefoon, iphone 4. Ik heb me laten vertellen dat de contacten niet op de simkaart staan maar op de telefoon. Klopt dit? Dus met andere woorden, ik doe morgen mijn nieuwe simkaart in mijn telefoon en ik behoud al mijn contacten/apps/foto's? 
icon

Beste antwoord door Daxy 23 October 2014, 10:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Hi en welkom op het Simyo forum!
Dit klopt inderdaad. De iPhone slaat alle telefoon nummers, en zeker Apps en Foto's op de telefoon en niet op de Simkaart.

Andere telefoons willen de contacten wel eens op de Simkaart opslaan, maar de iPhone doet dit standaard niet. 
Apps en Foto's kunnen niet op de simkaart opgslagen worden dus dat gaat 100% goed :)
Mocht je morgen toch geen of minder contacten hebben, dan staan ze toch op een of andere manier (misschien sinds een oude telefoon voor je iPhone) toch op de simkaart. Dat is geen probleem, laat het even weten en dan lossen we dat samen op. (ik kan het nu wel beschrijven, maar ik weet 99.99% dat het goed gaat, ik ben lui hahaha).

Succes en laat je het morgen even weten? 
Veel plezier bij Simyo 🙂 Kom gerust terug op het forum natuurlijk 😃
Reputatie 6
Badge +10
Hoi huizes, Welkom bij Simyo! 🙂

Wat leuk dat je naar Simyo overstapt, daar zijn we uiteraard heel blij mee! Je hebt zo te zien al een heel compleet antwoord van Daxy gekregen, waar ik niets aan toe heb te voegen :)

Mocht het toch zijn dat je contacten verdwijnen, weet je Daxy te vinden ;)

@Daxy, Thanks!

Reageer