.

Beantwoord

Kan ik een Simyo abonnement afsluiten in combinatie met een iPhone?

  • 1 September 2016
  • 12 reacties
  • 655 Bekeken

Badge
Hoi, ik ben al jaren een heel tevreden klant bij Simyo. Jullie verkopen geen iPhones zag ik. Ik wil er graag een hebben maar het liefst in combinatie met Simyo. Blijft dit zo of gaat Simyo uitbreiden qua smartphones?
icon

Beste antwoord door Ray 1 September 2016, 13:40

Bekijk originele reactie

12 reacties

Simyo verkoopt geen abonnementen in combinatie met een telefoon want ze zijn een Sim Only provider. De telefoons die je ziet staan in de telefoonshop kun je enkel los kopen.

Bij sommige sites kun je wel abonnementen afsluiten voor Simyo met een toestel maar dan zonder de eventuele kortingen die je direct bij Simyo kan krijgen.
Badge
Dus dan zal ik moeten overstappen. Kan ik overstappen zonder dat er consequenties aan verbonden zijn?
Reputatie 7
Badge +9
Waarom overstappen? Je koopt toch gewoon een simlock vrije iPhone, bij Apple bijvoorbeeld, en je houdt gewoon je Simyo abonnement (eventueel moet je wel even een nieuwe simkaart aanvragen tenzij je al een nanosim hebt).
Badge
Ik zit niet voor niets bij Simyo. De voordeligste provider...Maar als jij nog zo'n € 4 á 500 over hebt... zal ik mijn rekeningnummer geven? 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Tja, als je een iPhone wilt hebben dan hangt daar wel een prijskaartje aan... Ik heb trouwens gelezen dat abonnementen waarbij je voor een ogenschijnlijk laag maandelijks bedrag een telefoon erbij krijgt op de lange termijn helemaal niet zo goedkoop zijn. Uit financieel oogpunt kun je het beste een sim-only abonnement nemen (bij Simyo bijvoorbeeld) en los daarvan een simlockvrij toestel erbij nemen.
Badge
Een refurbished iphone, is dat iets denk je?
Reputatie 7
Badge +9
Als je die bij Apple koopt zit je wel goed, er zit dan nl. garantie op en je weet zeker dat hij in staat van nieuw is. Hoe lang de garantie is weet ik niet. Ik heb in het verleden wel eens een refurbished iBookje bij Apple gekocht, was niet van nieuw te onderscheiden. Is me goed bevallen.
Badge
Ibookje og ibood?
Badge
O ibooks!
Badge
Ibook..!
https://www.iphoned.nl/nieuws/tips-refurbished-iphones/

Lees dit ook maar eens. 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Hoi JHartman,

Welkom op het Simyo forum. Wat goed om te lezen dat je zo'n tevreden Simyo klant bent ;)

Wij verkopen inderdaad geen iPhone via onze toestelshop . Er zijn wel webshops die onze abonnementen aanbieden in combinatie met een nieuw toestel, maar zoals Raytje al aangaf, kun je dan geen gebruik maken van onze aanbiedingen.

Een losse iPhone aanschaffen is een behoorlijke investering, maar op de lange termijn ben je wel voordeliger uit. Ik heb zelf geen ervaring met refurbished Apple producten, daarom wil ik je aanraden het artikel van Friesian even door te lezen. Daar staan een aantal handige tips in!

Als je nog vragen hebt, dan hoor ik het graag!

Groetjes,
Sean

@Raytje, Scotsman en Friesian, bedankt allemaal 😃

Reageer