.

Beantwoord

Iphone - Websheet

  • 10 September 2013
  • 22 reacties
  • 15006 Bekeken

Reputatie 2
Badge +3
  • Actief Simyaan
  • 54 reacties
Goedemiddag,

Wellicht is het al eens eerder behandeld maar ik vraag het toch even.
Bij mijn Privacy instellingen op de Iphone 4S kom ik een app "Websheet" tegen. De app heeft geen logo laat staan dat de app een werkende iets op mijn phone is. Weet iemand wat dit is en hoe ik deze kan verwijderen
icon

Beste antwoord door Kim 11 September 2013, 17:28

Bekijk originele reactie

22 reacties

Badge +6
Hoi stn,

Welkom op het forum! :)

Ik heb het hier even voor je nagevraagd hier op de vloer, maar helaas kon niemand er een antwoord op geven.

Maar afgaande op deze zoekresultaten via Google zou ik in ieder geval niet aanraden om "Websheet" te verwijderen.

Maar wie weet is er een iPhone-expert hier op het Forum die je vragen beter kan beantwoorden 😃.
Reputatie 2
Badge +3
Hoi stn,

Welkom op het forum! :)

Ik heb het hier even voor je nagevraagd hier op de vloer, maar helaas kon niemand er een antwoord op geven.

Maar afgaande op https://"https://www.google.nl/search?q=Websheet+iphone&aq=f&oq=websheet+iphone&aqs=chrome.0.59j0l3j62l2.1835&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=iphone+websheet" via Google zou ik in ieder geval niet aanraden om "Websheet" te verwijderen.

Maar wie weet is er een iPhone-expert hier op het Forum die je vragen beter kan beantwoorden 😃.



Dank je wel voor alle eerst het snelle reageren. En natuurlijk bedankt voor de navraag.
Ik kom er helaas ook niets zinnings tegen op internet. Hopelijk treffen we inderdaad een Iphone expert 🙂. Nogmaals toch bedankt
Reputatie 7
Badge +9
Ik heb een iPhone 5 met iOS 6.1.4 maar ik kan nergens Websheet vinden. Volgens deze discussie zou het onder Settings > Privacy > Location Services te vinden zijn maar niet bij mij.

Maar volgens deze post is het te verwijderen door een Reset Location & Privacy uit te voeren.
Badge +6
Dank je wel voor alle eerst het snelle reageren. En natuurlijk bedankt voor de navraag.
Ik kom er helaas ook niets zinnings tegen op internet. Hopelijk treffen we inderdaad een Iphone expert 🙂. Nogmaals toch bedankt


Hoi STN,

Heeft de tip van Scotsman je geholpen?

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.
Reputatie 2
Badge +3
Ik heb een iPhone 5 met iOS 6.1.4 maar ik kan nergens Websheet vinden. Volgens deze discussie zou het onder Settings > Privacy > Location Services te vinden zijn maar niet bij mij.

Maar volgens deze post is het te verwijderen door een Reset Location & Privacy uit te voeren.


Bedankt voor je reactie en meedenken Scotsman.
Ik heb de Iphone al enige tijd in mijn bezit. Waarschijnlijk is de app tijdens het instaleren,verwijderen en weer instaleren van diverse apps er tussen komen te staan. Ik kan de app wel aan/uit zetten maar het blijkt onmogelijk om deze te verwijderen. 
Reputatie 2
Badge +3
Hoi STN,

Heeft de tip van Scotsman je geholpen?

@ Scotsman bedankt voor het meedenken.

:(Van al de Iphone bezitters zal ik toch zeker niet de enige zijn 😕
Dusver een ieder al bedankt voor kijken,lezen en meedenken:D
Badge +8
Hoi stn,

Ik heb een iPhone4 en bij mij staat die app er niet. Voor zover ik kan vinden op internet, zou het iets zijn dat certificaten opslaat, voor websites die je bezoekt? Maar dat is ook maar gegoogled, hè?
Ik zou als ik jou was deze vraag ook stellen op een specifiek iPhone forum. Dan heb je nog meer meedenkers :)

Groetjes,
Charlene
Reputatie 2
Badge +3
Hoi stn,

Ik heb een iPhone4 en bij mij staat die app er niet. Voor zover ik kan vinden op internet, zou het iets zijn dat certificaten opslaat, voor websites die je bezoekt? Maar dat is ook maar gegoogled, hè?
Ik zou als ik jou was deze vraag ook stellen op een specifiek iPhone forum. Dan heb je nog meer meedenkers :)

Groetjes,
Charlene


Het is in ieder geval duiderlijk dat het er dus niet thuis hoort.
Ik ga verder vragen en proberen ... dank allemaal. :o
Badge +8
We zijn allemaal benieuwd wat eruit komt, dus wel laten weten hè, als je erachter bent 🙂
Reputatie 3
Badge +9
Het schijnt dat dit voorheen in de safari browser zat en het de beveiligingscertificaten van websites afhandeld.
Badge +8
Het schijnt dat dit voorheen in de safari browser zat en het de beveiligingscertificaten van websites afhandeld.

Ja, zo heb ik het uit mijn gegoogle ook begrepen. In mijn eigen iPhone is de app dan weer niet te bekennen. Maar ik zou het toch niet zomaar verwijderen, als het daarvoor is. Straks kun je ineens allerlei pagina's niet meer bezoeken, stn 😕
Is de Apple store in Amsterdam ver voor je?

Groetjes,
Charlene
Reputatie 2
Badge +3
Bedankt voor jullie reacties.

Helaas is het ubberhaupt niet eens mogelijk om de (app) te verwijderen.
Ik kan enkel bij instellingen , Privacy en locatievoorziening het programma (app) aan/uit zetten.
Nogmaals er staat geen logo of verder tekst bij ... er is ook geen pictogram of app op mijn telefoon terug te vinden.

Amsterdam is helaas niet in de buurt. Ik heb de eer onder de rivieren te mogen wonen 🙂
Badge +8
Bedankt voor jullie reacties.

Helaas is het ubberhaupt niet eens mogelijk om de (app) te verwijderen.
Ik kan enkel bij instellingen , Privacy en locatievoorziening het programma (app) aan/uit zetten.
Nogmaals er staat geen logo of verder tekst bij ... er is ook geen pictogram of app op mijn telefoon terug te vinden.

Amsterdam is helaas niet in de buurt. Ik heb de eer onder de rivieren te mogen wonen :)


Hoi Stn,

Als ik er voorbij kom, dan zal ik het eens vragen aan de blauwe mannetjes. Wel 'jammer' dat ik hem op mijn toestel dan weer niet heb, die app. Maar wie weet weten ze ervan?

groetjes,
Charlene
Reputatie 4
Badge +8
Als ik google op "websheet iphone" krijg ik veel hits.
Badge +6
Misschien weet De Leon een antwoord op je vraag. Hij heeft namelijk ook een iPhone.
Hopelijk leest hij dit topic 🙂.
Reputatie 2
Badge +3
Terverduiderlijking hier bij een foto'tje.
Zoals jullie kunnen zien ontbreekt er een logo en uiteraard de app zelf (zichtbaar) op mijn phone.

http://4.media.hyves-static.net/1540605891/6/T4-1/0/img1540605891.jpeg
Reputatie 2
Badge +3
Als ik google op "websheet iphone" krijg ik veel hits.



Klopt maar ik kom hier helaas geen wijs uit laat staan een verklaaring of oplossing
Reputatie 5
Badge +11
Hi stn, nog een iPhone gebruiker hier.

Ik heb een 4s en ken dit ook niet. Misschien helpt het als je update naar iOS7?

*Oh, was de leon hier maar*

Groetjes en succes, Ernst
Reputatie 2
Badge +3
Uiteraard direct IOS7 geinstaleerd 🙂 kon niet wachten met al die nieuwe functies.
Helaas heeft het echter wat betreft websheet geen verschil gemaakt ..... toch appart :S niemand heeft of kent het en ik heb het.

Gelukkig werkt alles nog wel gewoon prima.
Reputatie 5
Badge +10
Strangé (op z'n Frans). Weten ze op het iPhone forum niet waar het aan ligt, stn?
Reputatie 2
Badge +3
Ik heb er inmiddels mee leren leven.
Als het lang genoeg duurt (en ik ondervind er geen last van) kopen we tegen die tijd wel een nieuwe Iphone 7 ofzo 😛
Badge +8
Uiteraard direct IOS7 geinstaleerd 🙂 kon niet wachten met al die nieuwe functies.
Helaas heeft het echter wat betreft websheet geen verschil gemaakt ..... toch appart :S niemand heeft of kent het en ik heb het.

Gelukkig werkt alles nog wel gewoon prima.

Ik heb er inmiddels mee leren leven.
Als het lang genoeg duurt (en ik ondervind er geen last van) kopen we tegen die tijd wel een nieuwe Iphone 7 ofzo :p


Hoi stn,

Je bent wel bijzonder, dat is misschien een troost ;)
Al even niet in de buurt van het Leidseplein geweest, maar het staat op mijn lijstje, mocht ik er langskomen.
Maar inderdaad, het lijkt vooralsnog niks aan te richten, gelukkig :)

Groetjes,
Charlene

Reageer