.

iOS 7 morgen vanaf 19:00 uur verwacht: bereid je nu voor

  • 17 September 2013
  • 27 reacties
  • 12048 Bekeken

Badge +1
Op woensdag 18 september brengt Apple iOS 7 uit voor alle iPhones, iPads en iPods vanaf de iPhone 4, iPad 2, iPad mini en iPod touch vijfde generatie. iOS 7 wordt vanaf 19:00 uur Nederlandse tijd verwacht. De update zal dan over the air en via iTunes worden aangeboden.

http://www.apple.com/nl/ios/ios7/

http://www.apple.com/nl/pr/library/2013/09/10iOS-7-With-Completely-Redesigned-User-Interface-Great-New-Features-Available-September-18.html

27 reacties

Badge
Top! Ik hou het in de gaten!
Reputatie 7
Badge +9
Qua 'looks' vind ik het in ieder geval 3 keer niks.

Ik sta niet direct vooraan dus...;) 
Ook niet voor de rest wat ik ervan gezien heb. Multitasken...dat wel...maar dat mag onderhand ook wel eens. 


Ach, stap binnenkort toch over naar Samsung (Android)...

Op mijn iPad heb ik overigens nog steeds IOS 5. Bij elke update gekeken of er een WOW ! was. Nou, nog steeds niet dus. 
Reputatie 7
Badge +9
Ik wel. Ik zit dit te schrijven vanuit een lekkere warme slaapzak met een klein flesje Schotse whisky bij de hand liggend voor de ingang van de Apple Store in Glasgow, ik wil namelijk de eerste zijn die iOS7 op zijn foon heeft staan. Stel dat de voorraad maar beperkt is, dan grijp je mooi mis als je er niet op tijd bij bent.
Reputatie 7
Badge +9
een klein flesje Schotse whisky .

Sla maar beter een grote fles naarbinnen, Scotsman. Misschien zie je die lelijke icoontjes dan morgen niet zo helder meer. Of dubbel, waardoor het lijkt of er diepte in zit en het toch weer mooi wordt. :p
Slaap zacht voor de Appleflapstore.;) De Leon ligt liever in zijn eigen bed.🆒
Badge +1
Ben er klaar voor, laat iOS 7 maar komen ????
Badge +1
Hij is nu te downloaden, eerst iTunes updaten naar versie 11.1.0, hierna kan je je iPhone updaten naar 7.0
Badge
Is bezig met de iphone, straks gelijk ook maar even de ipad. Kan toch nog niet slapen... Wat zijn de eerste reacties van jullie?
Reputatie 7
Badge +9
Downloading - nog 24 minuten.
Badge +6
Hoi Allemaal,

Hebben jullie de nieuwe IOS al allemaal gedownload? Heb vanochtend al wat reacties gelezen op mijn Facebook pagina en die mensen waren niet echt te spreken.
Reputatie 7
Badge +9
Vandaag gezien op twee iPhones van collega's. 4S en 5. Ben er niet kapot van. Niet mooi. Rare neonkleur iconen. Ik blijf voorlopig bij IOS 6. En de voordelen? Tja.....nog niet echt overtuigend.
Reputatie 4
Badge +8
Vanmorgen Phone en Pad bijgewerkt, wel helder en goed te zien allemaal. Even wennen aan de nieuwe dingen, maar vooralsnog ben ik tevree.
Badge
Ik heb iOS 7 en ben er nog niet over uit of ik het design nou zo mooi vind. De opties die er aan toegevoegd zijn zijn wel handig, zoals wifi en bluetooth uit- of juist inschakelen zonder je telefoon te hoeven ontgrendelen. Wel merk ik nu overigens dat ik het forum wel kan vinden maar niet kan inloggen op mijn afgeschermde forum.. wellicht een puntje?
Reputatie 7
Badge +9
IOS 7....Uhm....uh....
Reputatie 7
Badge +9
:rolleyes:IOS 7....Uhm....uh....

tja.......

btw heb verder ook steeds problemen met inloggen hier op dit vermaeledijde forum, krijg raar scherm met foutmelding. Maakt niet uit vanaf welke PC, iphone, ipad of samsung. Tijd om maar weer es op te stappen hier, denk ik. 
Badge
Ok! Dacht al dat het aan iOS lag, had nog niet gekeken op de pc.. Lekker dan
Reputatie 7
Badge +9
Dit forum heeft een major problem. Kom er op nu op geen enkele manier meer in. Alleen via de Simyo forum app van iOS.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi allemaal,

Eventuele forumproblemen van gisteren zijn ons niet bekend, de leon. Nu lijkt alles in ieder geval normaal te werken (for now;))

Ik heb m'n iPhone ook de transitie naar iOS7 laten ondergaan. Na wat probleempjes op de Apple servers kon ik het pas de volgende dag doen. Ze hadden kennelijk niet erg goed ingeschat hoevéél mensen iOS zouden gaan updaten, haha.

Vormgeving vind ik strakker, dunner lettertype; ook mooi, camera werkt sneller lijkt het wel.

Alleen 1 grote ergernis: het laden van de apps en het 'inzoomen' op de mapjes: echt.heel.irritant.


PS: Na een korte break van 2 weken in Zuid-Frankrijk sta ik weer geheel ter uwer beschikking 🙂
Reputatie 7
Badge +9
WB Ernst

De day after mijn iPad opgeofferd.... 



Conclusie: de iPhone blijft lekker op iOS 6 🆒
Badge +6
De Leon hoe vindt je de IOS 7?
Reputatie 7
Badge +9
De Leon hoe vindt je de IOS 7?

Zoals ik al zei, Natascha, mijn iPhone blijft lekker op iOS6. ;)
Badge
Op de Ipad staat nu ios 7. Op de IPhone laat ik lekker ios 6 staan. Ik vind het tot nu toe niets.
Badge +6
Zoals ik al zei, Natascha, mijn iPhone blijft lekker op iOS6. ;)

Waarom geen IOS 7??
Badge +6
Op de Ipad staat nu ios 7. Op de IPhone laat ik lekker ios 6 staan. Ik vind het tot nu toe niets.

Hoi Garfield,

Welkom op het forum!
Wat bevalt je niet aan IOS 7 de vormgeving of de kleuren?
Badge
Zoals ik al zei, Natascha, mijn iPhone blijft lekker op iOS6. ;)

Waarom geen IOS 7??


Ik ben er niet happig op een update. Een vriend van mij heeft het wel gedaan en nu loopt zijn IPhone vast of als hij gebeld wordt gaat spontaan de speakers aan. Misschien is het gewenning, alleen voorlopig niet op de IPhone. Het ziet er wel strakker uit.
Reputatie 7
Badge +9
Ik was snel aan iOS 7 gewend. Ziet er fris uit en "it just works", tenminste voor mij en m'n iPhone 5.

Reageer