Het menubalkje waarin de KPN-aansluiting met 3 tot 5 balkjes (sterkte) te zien is, geeft ook geen symbool voor een 3g of internetactiviteit.
Ik heb alle instellingen die in de fora besproken worden voor de iPhone reeds uitgeprobeerd. Ook via het iPhoneconfiguratieprigramma de APN-instelling gedownload. Ik kan mijn toestel wel 20x aan en uit zetten, mobile data aan en uit zetten, WiFi aan en uit zetten, NIETS helpt.
Doe ik een Bliep-kaart in mijn iPhone, dan werkt internet wél.
Wanneer ik de SIM in een ander (Nokia E73) toestel zet en een SMS JA naar 1300 stuur, krijg ik de melding dat dit toestel niet te configureren is.
Ik houd het erop dat de SIMkaart kapot óf de softwareinstellingen bij Simyo niet correct zijn.
Technische gegevens:
iPhone 4, iOS 6.1
Instellingen Mobiele data:
APN: Internet
Gebruikersnaam: KPN (in hoofdletters)
Wachtwoord: GPRS
Mms:
APN: portalmmm.nl
MMSC: http://mp.mobiel.kpn/mmsc
Mms-proxy: 10.10.100.20:5080
Max mms-grootte: 307200
Internet-tethering:
APN: iphonekpn.nl
Ik heb dit overigens ook met een FEEDBACK bericht aangevraagd (#356252) maar daar komt 'door drukte' voorlopig helemaal geen reactie.
Ik hoop op een spoedige en afdoende reactie om het internet aan de praat te krijgen.
M.v.g.
Frank
Beste antwoord door Natascha
Bekijk originele reactie