.

Beantwoord

internet instellingen op iphone 3 softwareversie: 4.2.1

  • 16 March 2012
  • 7 reacties
  • 1645 Bekeken

Badge
Kan iemand mij helpen?
Ik heb een iphone 3 met de softwareversie 4.2.1 en kan niet in het menu netwerk de instellingen veranderen.
Weet iemand hoe ik dat moet instellen om een internet verbinding te krijgen ?(via sms de instellingen krijg ik niet), internet staat aan bij mijn simyo, verder werkt bellen en smsen.thanx
icon

Beste antwoord door Manisha 16 March 2012, 18:21

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 2
Badge +4
Beste Daynamo,

Welkom op het Simyo forum!

Om Internet op je iPhone 3 in te stellen moet je de juiste GPRS/EDGE instellingen op de iPhone instellen.
Dit kan vanaf het startscherm via Settings - General - Network - Edge.
Vervolgens dien je onderstaande in te voeren:
APN: internet
Username: KPN
Password: gprs

Groetjes,

Manisha
Badge
dankje, is niet gelukt op die manier, maar heb nu een gratis apn changer gedownload en sindsdien doet die het....(unlockit.co.nz)

groetjes, d
Reputatie 2
Badge +4
Beste Daynamo,

Wij zijn blij om te vernemen dat het probleem is verholpen en danken je voor het posten van de oplossing. Wij wensen je nog veel internetplezier met je Simyo aansluiting!

Groetjes,

Manisha
Hoi,

Ik ben sinds kort in het bezit van een Iphone4s en Symio abonnement, maar het internet krijg ik niet aan de praat. Ik heb de instellingen handmatig geprobeerd en via de carrier applicatie zoals gesuggereerd door een vorige poster. Iemand nog suggesties?

Ben
Reputatie 2
Badge +4
Beste BenS,

Welkom op het Simyo forum!
Wij hebben zojuist de optie internet op de mobiel voor u aangezet, dit had u nog niet gedaan. Om deze instelling te beheren kunt u op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl terecht (tabblad Gegevens & Instellingen).

Bij deze ontvangt u een instructie voor het instellen van internet op uw Iphone 4.
Voor deze manier van instellen dient u wel over WIFI te beschikken op uw iPhone.
Ga naar help.benm.at.
Let op: deze site dient u te bezoeken vanuit de iPhone.
Vervolgens ziet u onder aan de pagina onder features de optie Tethering, klik hier op.
Nadat de lijst met landen is geopend kiest u niet Nederland maar gaat u naar de laatste optie in de lijst "Create your own".
Hier stelt u de volgende gegevens in:
Carrier: Simyo
APN: internet
Username: KPN
Password: gprs
Klik vervolgens op download.
Hierna krijgt u de mogelijkheid om het profiel te installeren.

Een andere optie is het downloaden van software via de Apple website:
Windows: http://support.apple.com/kb/DL926
Mac: http://support.apple.com/kb/DL851

Wij willen u erop wijzen dat u het toestel eerst dient te synchroniseren met Itunes voordat u de instellingen kunt invoeren.


Graag vernemen we of het hiermee is verholpen.

Groetjes,

Manisha
Goedemorgen,

De optie mobiel internet aanzetten did the trick. Ik weet zeker dat ik dat gecontroleerd had, maar blijkbaar heb ik dat niet goed gezien. De instellingen heb ik weer handmatig terug gezet en alles werkt weer naar behoren.

Groet,

Ben
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ben,

Goed om te horen dat alles nu werkt.

Groetjes,

Alex

Reageer