.

Beantwoord

Inlog pagina WiFi hotspot komt niet. Wat kan ik doen?

• 26 November 2016
  • 2 reacties
  • 8915 Bekeken

Hallo allemaal, ik heb een iPhone 6, maar ik kan nooit een mobiele hotspot gebruiken, omdat hij niet bij de inlog pagina komt. Iemand een idee hoe ik daar bij kom. Heb kaart gekocht op vakantie voor WiFi, maar ik kan er geen gebruik van maken, anderen in mijn groep allemaal wel.
icon

Beste antwoord door PaulH 26 November 2016, 12:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hey Broodje,

ik heb even gekeken en het kan een paar dingen zijn.
Zie https://discussions.apple.com/thread/4129282?tstart=0 voor meer info waar ik het vandaan heb.

I was doing some more searching and I think I came across something that seems to be working...here at work anyway. Someone suggested turning off "auto fill" under safari settings. I had that turned off, but within that setting there was an option "use contac info". I had that set to on. When I switched it to off and went back to try and log in to the network, the log in page popped up like it was suppose to and I was able to agree to the terms and log in no problem. I'm hoping this is a permanent fix, time will tell.

dus misschien proberen om die auto fill uit te zetten en use contact info.
Ik kan het niet bevestigen want ik heb het zefl niet.

Groet Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Broodje,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je geen inlogscherm krijgt als je wilt verbinding met een openbare hotspot! Ik kan me voorstellen dat je hier graag een oplossing voor wilt.

Helaas kan ik je niet meer tips geven dan dat PaulH al heeft gedaan. Kun je de uitleg die hij heeft gevonden voor je eens uitproberen? Ik hoor natuurlijk graag of dit werkt voor je en of het een blijvende oplossing is. Mochten er meer mensen met dit probleem zijn, dan kunnen wij ze vanaf nu helpen door dit antwoord te geven :)

Mocht het probleem niet opgelost zijn? Dan wil ik je vragen om langs een telecomwinkel te gaan of een Apple Store. Zij kunnen ter plekke in je telefoon kijken en zoeken naar een instellingen die deze pop up wellicht voorkomt. Houd je ons op de hoogte?

@PaulH, heel erg bedankt voor je moeite en uitleg!

Groetjes,
Angela

Reageer