.

Beantwoord

Ik verkoop mijn iPhone. Hoe kan ik de nieuwe simkaart erin plaatsen?

  • 12 September 2017
  • 10 reacties
  • 448 Bekeken

Sinds een paar dagen heb ik een iPhone se (met nano simyo kaart) Mijn oude iPhone 4s verkoop ik aan een kennis. Ik heb hem leeggemaakt volgens alle regeltjes en als nieuwe iPhone ingesteld. Met mijn oude niet meer werkende micro simkaart (van Simyo) heb ik de iPhone 4s weer geactiveerd. Allemaal prima tot zover. Eind v.d. week komt de kennis met zijn simkaart (geen idee van welke provider, maar wel het goede formaat). Kan ik nu (terwijl de iPhone uit staat) de simkaart vervangen, hem vervolgens opstarten en vraagt hij dan om de codes van de nieuwe simkaart? Ik kan het echt nergens vinden op internet. Wel hoe ik gegevens kan terugzetten e.d. dus daar kom ik wel uit. Maar die wissel, hoe moet ik dat op de juiste manier doen?
icon

Beste antwoord door franswon 12 September 2017, 21:17

Bekijk originele reactie

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik ben geen iPhone expert maar het lijkt me geen enkel probleem om de kaart te wisselen. De vervolgstappen zullen hetzelfde zijn.
Vraagt hij dan vanzelf om de nieuwe simkaartcode?
Reputatie 7
Badge +9
Bij andere merken telefoons wel, wanneer deze niet om de code zou vragen zou je de telefoon niet kunnen gebruiken.
Oké ik ga het zien! Maar ik kan de simkaart het beste wisselen als de telefoon uitstaat?
Reputatie 7
Badge +9
Het kan in ieder geval geen kwaad, ik zou het toestel wel uitzetten.
Dank voor je hulp. Als t vrijdagmiddag gelukt is laat ik het weten👍🏻
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tjjmr,

Welkom op het Forum!

Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Ik zie dat je inmiddels zelfs een nano simkaart hebt aangevraagd. Je bent helemaal voorbereid. :D

Als je kennis vrijdagmiddag komt dan kun je de iPhone gerust uitzetten en de nieuwe simkaart erin plaatsen. Als jij de telefoon weer aanzet dan wordt er automatisch gevraagd om de pincode. Maak je dus vooral geen zorgen.

Wij horen het graag van je wanneer het allemaal is gelukt!

@ Franswon, bedankt voor het meedenken.

Groetjes,
Asma
Alles is prima gelukt!
Reputatie 7
Badge +9
Fijn dat het gelukt is. Allebei veel plezier met jullie telefoons.
Reputatie 6
Badge +5
Goed om te lezen dat het prima is gelukt @Tjjmr! Mocht je verder nog vragen hebben dan kan je die altijd via dit Forum stellen :)

Groetjes,
Niels

Reageer