.

Beantwoord

Hoe zet ik nummerweergave aan op mijn iPhone?

  • 22 October 2014
  • 6 reacties
  • 10246 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Sinds ik een nieuwe simkaartje gebruik, bel ik en wordt ik anoniem gebeld. Op mijn toestel kan ik nummerweergave ook niet aanzetten (iPhone 5)
icon

Beste antwoord door Daxy 23 October 2014, 10:02

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 1
Badge +8
Het anoniem gebeld worden is iets wat niet aan jouw telefoon ligt, maar aan de persoon die je belt. Ik denk niet dat hier iets aan gedaan kan worden vanuit Simyo.
Het anoniem bellen kan je weldegelijk instellen op je iPhone:
- Open de app Instellingen 
- Scroll naar beneden totdat je Telefoon ziet staan (staat onder Mail, Contacten, Kalenders)
- Klik op Nummerherkenning
- Kijk hier of het schuifje groen is (laat nummer zien)

Als deze niet groen is, dan hebben we de oorzaak te pakken :)
Mocht deze al groen zijn, dan is er toch iets anders aan de hand en moeten we technische hulp van Simyo erbij halen.

Succes en laat het even weten 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Eanas,

Daxy heeft het hier aan het rechte eind. Simyo kan helaas niets aan je weergave instellingen veranderen. Wat je nog zou kunnen checken is of je contacten wel goed zijn opgeslagen met +31. Het kan zijn dat je als dit er niet staat, dat je bestaande contacten niet worden herkend 🙂

Bedankt voor het antwoord, Daxy!
Hallo, ik heb precies hetzelfde probleem met mijn I Phone 5S. Vanmorgen vervangende simkaart er in gedaan en ik kan nummerherkenning niet aan zetten. Help?!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi annouck, welkom op het Simyo forum 🙂.

Wat vreemd dat je nummerherkenning niet aan kunt zetten. Bedoel je in dit geval dat je eigen nummer niet zichtbaar is als je iemand anders belt of zijn de nummers die jou bellen niet zichtbaar?

Ik hoor het graag van je 🙂.

Groetjes, Tiury
Reputatie 7
Badge +9
Altijd apart als je van mensen nooit meer wat hoort. :8
Reputatie 6
Badge +10
Haha, het zal vaak magisch genoeg automatisch zijn opgelost óf Google heeft toch antwoord kunnen geven 🙂.

Reageer