.

Beantwoord

geen service meer op iPhone na bezoek buitenland

  • 19 October 2013
  • 14 reacties
  • 12865 Bekeken

Badge
ik kan geen netwerk meer vinden op mijn telefoon.
maar in het buiten land wel.
en als ik bij mijn facature kijk staat er nog steeds september en als ik naar onderscroll staat er nog niet betaalt bij terwel hij tog echt betaalt is.
als iemand mij kan helpen.
alvast bedankt
mvg. Dirk.W
icon

Beste antwoord door Charlene 21 October 2013, 16:51

Bekijk originele reactie

14 reacties

Badge +1
Hallo Dirkworm,

Wellicht heb je in het buitenland handmatig een keuze gemaakt in het netwerk. Dit kun je aanzetten in je telefoon.
Misschien is het slim om in Nederland ook handmatig te kiezen voor: KPN NL of NL KPN zodat het juiste netwerk wordt geselecteerd.
Je kunt je telefoon ook op "automatisch" zetten, moet je even kijken of je telefoon het dan wel doet. 

Is dit niet het geval, houd dan de eerste stap aan (Handmatig selecteren van KPN NL).

Succes!

Met vriendelijke groet,
Mike Matheeuwsen
Badge
ik heb dat algeprobeerd maar dat werkt niet want in nederland kan ik geen provider vinden en in duitslands op sommige plekker o2 .
als ik handmatig selecteeren doe in nederland dan kan hij niets vinden maar mijn sim werkt wel in een andere telefoon .

misschien kunt u mij helpen ?

Mvg . Dirk.W
Lijkt mij eerder een technisch probleem met je telefoon dan een probleem van Simyo.
Zet je telefoon eens echt helemaal uit en weer aan. Eventueel door de accu los te halen?
Reputatie 7
Badge +9
Yep. Telefoon helemaal uitzetten, even wachten en weer aanzetten. Met je Simkaart is niets aan de hand.
Badge
Lijkt mij eerder een technisch probleem met je telefoon dan een probleem van Simyo.
Zet je telefoon eens echt helemaal uit en weer aan. Eventueel door de accu los te halen?

de accu los halen gaat niet zo simpel in heb een iphone 4
maar het werkt niet .
Reputatie 7
Badge +9
Zet het schuifje bij aanbieder op 'automatisch'. 
Badge
Zet het schuifje bij aanbieder op 'automatisch'. 

heb ik al geprobeert maar werkt ook niet .

:S
Reputatie 4
Badge +8
Is de iPhone sinds kort in je bezit dirkworm?
Kan het zijn dat er een simlock op zit?
Badge +8
ik kan geen netwerk meer vinden op mijn telefoon.
maar in het buiten land wel.
en als ik bij mijn facature kijk staat er nog steeds september en als ik naar onderscroll staat er nog niet betaalt bij terwel hij tog echt betaalt is.
als iemand mij kan helpen.
alvast bedankt
mvg. Dirk.W


Hoi DirkW,

Ik zie twee verschillende vragen. Voor je iPhone zou ik dit even proberen: Synchroniseren met je pc. En als dat niks oplevert het volgende;
-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt
Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op netwerk.

Als dit niets oplost, zou ik toch even contact opnemen met Apple.

Verder vraag je naar de factuur van september. De factuur van september schrijven we de komende week pas af. Dus vandaar dat die nog niet betaald is. :)


Groetjes,
Charlene
Badge
Is de iPhone sinds kort in je bezit dirkworm?
Kan het zijn dat er een simlock op zit?

er zit geen sim lock op want vorige week werke hij nog prima en toen werkte mijn simyo ook nog .
maar waarschijnlijk is mij gps/verbindings onvanger kapot
over 2 dagen is hij binnen
Badge
ik kan geen netwerk meer vinden op mijn telefoon.
maar in het buiten land wel.
en als ik bij mijn facature kijk staat er nog steeds september en als ik naar onderscroll staat er nog niet betaalt bij terwel hij tog echt betaalt is.
als iemand mij kan helpen.
alvast bedankt
mvg. Dirk.W


Hoi DirkW,

Ik zie twee verschillende vragen. Voor je iPhone zou ik dit even proberen: Synchroniseren met je pc. En als dat niks oplevert het volgende;
-Aan/uit knop ingedrukt houden samen met de thuisknop (ronde knop scherm)
-Allebei indrukken en ingedrukt houden tot appeltje wegvalt en weer omhoog komt
Hij gaat nu langzaam weer opstarten en zal zichzelf aanmelden op netwerk.

Als dit niets oplost, zou ik toch even contact opnemen met Apple.

Verder vraag je naar de factuur van september. De factuur van september schrijven we de komende week pas af. Dus vandaar dat die nog niet betaald is. :)


Groetjes,
Charlene

oke bedankt werkt als nog niet.
ik bel apple op als die nieuwe gps/verbinding ontvanger of hoe je het moet noemen niet werkt.
oke nu snap ik waarom de koste nog niet zijn afgeschreven bedankt
Reputatie 5
Badge +10
Bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben benieuwd naar het antwoord van Apple. Als je wilt, mag je hier hier delen. Dan hebben andere forum bezoekers er wellicht ook wat aan :)

Groetjes,

Alex
Badge
Bedankt voor je terugkoppeling. Ik ben benieuwd naar het antwoord van Apple. Als je wilt, mag je hier hier delen. Dan hebben andere forum bezoekers er wellicht ook wat aan :)

Groetjes,

Alex

al ik het antwoord van apple heb zal ik het hier neer zetten !

groeten Dirk.w
Badge +6
al ik het antwoord van apple heb zal ik het hier neer zetten !

groeten Dirk.w


Hoi Dirkworm,

Wij zijn ook erg benieuwd naar het antwoord van Apple.

Reageer