.

Beantwoord

Geen internet buiten huis op Iphone 5

  • 15 August 2013
  • 4 reacties
  • 9234 Bekeken

Badge
Afgelopen dinsdag ging mijn Simyo abonnement, met 500 mb internet, in. Helaas heb ik alleen thuis via wifi internet, zodra ik 1 stap buiten de deur doe kan ik alleen bellen.

Na grondig te hebben gekeken hoe ik ook buitenhuis internet kon krijgen heb ik het volgende al gecontroleerd:
https://forum.simyo.nl/iphone-ios-72/faq-stel-internet-op-mijn-iphone-11818/  de instellingen die in het topic worden genoemd staat juist ingesteld op mijn telefoon.
Ook bij mijn instellingen van mijn abonnement staat de module internet in Nederland aan.


Graag hoor ik van jullie wat ik nog meer kan doen om te zorgen dat ik gebruik kan maken van mijn abonnement.
icon

Beste antwoord door Spruitje 19 August 2013, 09:17

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge +6
Afgelopen dinsdag ging mijn Simyo abonnement, met 500 mb internet, in. Helaas heb ik alleen thuis via wifi internet, zodra ik 1 stap buiten de deur doe kan ik alleen bellen.

Na grondig te hebben gekeken hoe ik ook buitenhuis internet kon krijgen heb ik het volgende al gecontroleerd:
https://forum.simyo.nl/iphone-ios-72/faq-stel-internet-op-mijn-iphone-11818/  de instellingen die in het topic worden genoemd staat juist ingesteld op mijn telefoon.
Ook bij mijn instellingen van mijn abonnement staat de module internet in Nederland aan.


Graag hoor ik van jullie wat ik nog meer kan doen om te zorgen dat ik gebruik kan maken van mijn abonnement.


Hoi Spuitje,

Welkom op het forum!
Vervelend om te lezen dat je geen gebruik kan maken van het internet? Heb je de optie 'Mobiele Data' aangezet in je toestel?
En heb je na het invoeren van de instellingen je toestel geheel uit/aan gezet? Graag verneem ik je bevindingen.
Badge
Natascha,

dank voor je antwoord.
het uit en aanzetten van de telefoon werkte.
Reputatie 7
Badge +9
En fijn om te horen dat de instellingen werkten....:D

En fijn dat je het even laat weten.
Badge +6
Natascha,

dank voor je antwoord.
het uit en aanzetten van de telefoon werkte.


Hoi Spruitje,

Inderdaad fijn om te horen dat je nu gebruik kan maken van ons mobiel internet 🙂.

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan horen we dat graag!

Reageer