.

Beantwoord

Geen internet behalve via wifi. Wat nu?

  • 18 March 2016
  • 2 reacties
  • 346 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
:? eergisteren een nieuwe iphone 6s aangeschaft. Maar nu voor het eerst een whatsapp willen versturen buiten mijn wifi bereik, maar krijg de melding dat ik een werkende internetverbinding nodig heb. Gisteren wel een 4G verbinding aangevinkt, maar dat gaat stom genoeg pas de nieuwe maand in ?! Wat staat er fout?
icon

Beste antwoord door Angela 19 March 2016, 14:07

Bekijk originele reactie

2 reacties

Hoi,

4G gaat direct in als deze voor het eerst via je Mijn Simyo is aangezet. Wat je kunt doen is het controleren van je APN instellingen.

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/apple/iphone-6s/internet/usecase/apn-handmatig-instellen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rop,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat onhandig dat je geen internet kunt gebruiken buiten wifi om! Vooral nu je jouw nieuwe telefoon wilt gaan gebruiken.

In het systeem vind ik terug dat je, net na het aanmaken van dit topic, de internetoptie aan hebt gezet via Mijn Simyo. Deze stond nog niet aan waardoor je geen connectie hebt kunnen maken met het netwerk. Dit moet nu wel lukken.

De Flex 4G bundel is direct ingegaan. Hier hoef je dus niet op te wachten 🙂 Klopt het dat je ondertussen gebruik kunt maken van het internet via ons netwerk? Zo niet, dan wil ik je vragen om de tip van Raytje te bekijken en de instellingen van je telefoons eens na te gaan.

Houd je ons op de hoogte?

@Raytje, bedankt voor je hulp en goede tip!

Groetjes,
Angela

Reageer