.

Beantwoord

E sim naar nieuwe iphone


Ik heb een andere iPhone (XR naar xs ) maar krijg mijn e Sim niet overgezet. Al van alles geprobeerd. Helaas is de klantenservice gesloten....

icon

Beste antwoord door Ouael 3 May 2020, 13:34

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb mijn eSIM nog nooit hoeven overzetten dus ik heb hier geen ervaring mee, maar heb je al gekeken of je hier iets aan hebt? Klantenservice is gesloten, maar er bestaat een kans dat iemand van Simyo af en toe even op dit forum komt kijken dit weekend, dus wie weet krijg je van hun over niet al te lange tijd advies.

Stappen hier al geprobeerd? Weet alleen niet of Simyo dat ondersteund. 

Reputatie 4
Badge +4

Hey Iwan,

 

Volgens mij heb ik je ook per facebook een bericht gestuurd. Voor de zekerheid leg ik het hier ook uit.

Als een simkaart verloren is of je hebt een nieuw toestel dan maken wij een unieke code aan. Deze versturen wij per e-mail naar je toe. Deze code kan je dan invoeren op de Mijn Simyo app op het nieuwe toestel. Zo verhuist je eSim mee. Tot nu toe kan je jouw oude eSim en toestel gebruiken. Morgenochtend wordt er een nieuwe code aangemaakt.

 

De rest bedankt voor het meedenken 💪💪!

 

Groetjes,

Ouael

@Ouael 

 

Ik heb dit niet gelezen in de FAQ van esim. Mocht inderdaad zo zijn, misschien een idee om dat alsnog te doen? 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Ray,

 

Goed punt! Het zou inderdaad erg handig zijn als klanten deze informatie snel kunnen opzoeken als ze in een vergelijkbare situatie terecht komen. Ik heb het doorgemaild.

 

Bedankt! :smile:

 

Groetjes,

Tessanne

Hoi Ray en Scotsman 

 

bedankt voor je tip maar deze had ik inderdaad geprobeerd. Op de nieuwe tel is het nummer grijs en kan ik het niet selecteren en ook in de app kan ik niks. Wel lastig in t weekend. 

Dan zou ik toch even een moderator afwachten.

Dan zou ik toch even een moderator afwachten.

Ja zou top zijn als die een oplossing weten. Had de telefoon aan iemand beloofd vandaag maar wil wel bereikbaar zijn 😜. 
 

 

Reputatie 7
Badge +9

Heb je het al via Chat geprobeerd? 

Heb je het al via Chat geprobeerd? 

Ja maar die komen ook met de Google teksten van Apple. Ik zie dat de T mobile aangeeft dat het bij hun geblokkeerd is. Dus verwacht dat dit bij Symio ook het geval is helaas 😒. 

Zou toch iets moeten zijn dat het mogelijk is. Wat als de telefoon kapot is, verloren of gestolen is? Dan moet het toch ook over kunnen naar een nieuw geschikt toestel. 

 

Kan niet bestaat niet in deze 😉

Zou toch iets moeten zijn dat het mogelijk is. Wat als de telefoon kapot is, verloren of gestolen is? Dan moet het toch ook over kunnen naar een nieuw geschikt toestel. 

 

Kan niet bestaat niet in deze 😉

Ik ga ervanuit dat de klantenservice maandag vast een nieuwe esim kan aanmaken. Maar blijft wel onhandig zo...

Reageer