.

Beantwoord

Alle contacten kwijt?

  • 21 December 2013
  • 7 reacties
  • 85881 Bekeken

Badge
Goedenavond,

Sinds vanmiddag ben ik opeens al mijn contacten kwijt en zie ik op whatsapp alleen nog maar nummers en geen namen met foto's meer. Kan iemand mij helpen wat ik hieraan kan doen? Ik heb de simkaart er al 2 keer uitgehaald en opnieuw ingedaan.

Groeten,
Laura
icon

Beste antwoord door Charlene 23 December 2013, 14:14

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Nadanie,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat bizar dat je gesprekken en foto's regelmatig verdwijnen! Ik raad je aan om Whatsapp helemaal te verwijderen en daarna opnieuw te installeren. Alles hoort daarna weer te werken. Ik ga ervan uit dat je Whatsapp bedoelde, en niet op je telefoon in het algemeen?

Ik hoor het graag van je!

Groetjes,
Jihane
nadanie

bij mij zijn niet de contacten weg maar verdwijnen de chats en de foto's op onverklaarbare wijze...krijg een mededeling dat whats app is gestopt..en daarna zijn de chats etc.verdwenen en als ik dan de optie krijg tot herstellen gebeurt er vervolgens niets....wel een beetje erg vervelend..hoe krijg ik die dingen terug(heb android 4.4)
Badge +8
Goedenavond,

Sinds vanmiddag ben ik opeens al mijn contacten kwijt en zie ik op whatsapp alleen nog maar nummers en geen namen met foto's meer. Kan iemand mij helpen wat ik hieraan kan doen? Ik heb de simkaart er al 2 keer uitgehaald en opnieuw ingedaan.

Groeten,
Laura


Ik denk dat ik weet wat het is. Als je Android telefoon hebt ga naar cntacten en kies in het menu 'weer te geven contacten'. Zet daar alles aan zodat je telefoon alle contacten weergeeft. Zowel op je simkaart als in je telefoon etc.
Ik hoop dat dit het is. Voor andere telefoons weet ik niet hoe dit werkt.

Laat ff weten of dit het helpt.
Hij doet het weer. Via de belknop naar groepen en toen 'verberg contacten' aan en uit gezet. De instellingen stonden al goed, maar blijkbaar heeft het gewerkt.

Hoi laura2402,

Had je toch iets aan de tip van Martijn® 🙂 Maar dan voor je eigen toestel.
Gek dat die instelling zomaar veranderd is. Ik wist niet eens dat zo'n instelling bestond.;) Ik onthoud dit ook, voor mijn toestel. En ik vind de tip van C-base sowieso wel een goede..

Groetjes, Charlene
Badge
maak je meteen even een backup van je contacten?

Een gewaarschuwd mens telt voor twee 🙂
Badge
Hij doet het weer. Via de belknop naar groepen en toen 'verberg contacten' aan en uit gezet. De instellingen stonden al goed, maar blijkbaar heeft het gewerkt.
Badge
Bedankt voor je reactie maar ik heb een iPhone 4 😞
Reputatie 3
Badge +9
Ik denk dat ik weet wat het is. Als je Android telefoon hebt ga naar cntacten en kies in het menu 'weer te geven contacten'. Zet daar alles aan zodat je telefoon alle contacten weergeeft. Zowel op je simkaart als in je telefoon etc.
Ik hoop dat dit het is. Voor andere telefoons weet ik niet hoe dit werkt.

Laat ff weten of dit het helpt.

Reageer