.

Beantwoord

Activeer iphone4s

  • 18 January 2012
  • 12 reacties
  • 3577 Bekeken

Badge
Ik heb een losse iPhone 4s gekocht en krijg morgen mijn microsim
Maar daar zit een pincode op en je moet de iPhone activeren met een sim zonder pincode.
Hoe doe je dit?
icon

Beste antwoord door Alex 19 January 2012, 14:36

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum Danny70,

Wij leveren enkel simkaart met een pincode. Voor zover ik weet is het gewoon mogelijk om de simkaart met pincode in de Iphone 4s te stoppen. Wij hebben hier nog niet eerder een melding over gekregen.

Groetjes,

Alex
Je andwoord klopt gedeeltelijk Alex.



Ja je kunt een simkaart met pincode gebruiken in een Iphone4s na de activatie van de Iphone 4S

Nee je kunt niet je Iphone 4S activeren als er een pin code op je simkaart zit.



Mij lukte het niet op mijn Iphone 4 en 4S


Ik heb het opgelost door hem in een andere telefoon te verwijderen en daarna de Iphone te activeren.

Je kunt hem ook aan Itunes hangen om te activeren.
Badge
Ik heb dus inmiddels mijn microsim gekregen met pincode en de iPhone 4s kon ik daar toch mee activeren.

Eerst de pincode invoeren en de activatie doen. Het was geen enkel probleem en heb er veel pleziet van
Hallo,
Ik heb inmiddels mijn simkaart ontvangen en geactiveerd.
Nu wil ik graag een microsim omdat ik een iPhone 4s heb.
Hoe kan ik deze bestellen want ik kreeg van jullie te horen dat ik deze later pas kon ontvangen?

Groetjes,
Luena
Badge +5
Hi Luena,

Stuur even je mobiele nummer per privebericht naar een van de moderators met het verzoek dat je een microsimkaart wenst te ontvangen.

Groet,
Bibi
Badge
Ik heb gewoon de klantenservice gebeld voor een microsim en twee dagen later had ik hem
Oké, thnx voor de reactie 🙂. Ik heb moderator Alex een bericht gestuurd en wacht ff zijn respons af.
Reputatie 5
Badge +10
Luena,

De micro simkaart is inmiddels verzonden. Heb je de simkaart al ontvangen?
Ja hoor ik had donderdag de microsom al binnen. Super! Ik heb alleen nog 1 probleem. Ik heb geen internet terwijl ik wel een bundel heb en internet staat ook aan bij instellingen. Waar ligt dit aan?
Groetjes, Luena
Badge +5
Hi Luena,

Heb je je iPhone met iTunes gesync-d?
In de meeste gevallen zorgt dit voor de oplossing, indien dit niet zo is stur aub je nummer per privebericht naar een van de moderators.

Groet,
Bibi
Badge
Je andwoord klopt gedeeltelijk Alex.



Ja je kunt een simkaart met pincode gebruiken in een Iphone4s na de activatie van de Iphone 4S

Nee je kunt niet je Iphone 4S activeren als er een pin code op je simkaart zit.



Mij lukte het niet op mijn Iphone 4 en 4S


Ik heb het opgelost door hem in een andere telefoon te verwijderen en daarna de Iphone te activeren.

Je kunt hem ook aan Itunes hangen om te activeren.




Ik heb dit geprobeerd, mijn iPhone 4S geeft echter nog steeds aan dat alleen compatibele SIM-kaarten van een bevoegde leverancier kunnen worden gebruikt om de iPhone te activeren.
zijn er nog andere oplossingen voor dit probleem??
Reputatie 5
Badge +10
Heb je het toestel al in een ander simlock vrij toestel geprobeerd?

Reageer