Skip to main content
Ik heb een jaarabonnement met 100 belminuten en 1500 MB sinds 4 oktober. Ik heb de simkaart gebruikt in een reservetelefoon en vandaag kwam ik erachter dat mijn account is geblokkeerd "wegens administratieve redenen" wanneer ik probeer iemand te bellen. De MySimyo pagina laat dit zien: "7 x Internet op je mobiel binnen Nederland", met een prijs van 138 euro. De details laten zien: 09-10-2012 60 MB (58.82 euro) en 10-10-2012 79 MB (78 euro). Ik heb me specifiek voor de 1500 MB internetverbruik ingeschreven en heb geen whatsapp gebruikt want dit is niet beschikbaar voor deze telefoon, maar heb gewoon normaal gebruik gemaakt van de web browser en dergelijke. Wat gaat hier fout?
Beste bruno,



Door een storing waren je bundels niet geactiveerd tijdens het activeren van de simkaart. Inmiddels is dit rechtgetrokken. Alle onterecht in rekening gebrachte kosten zijn met terugwerkende kracht binnen de bundel berekend. Onze excuses voor het ongemak.



Groetjes,



Arie
Beste Arie,



Bij mij is ditzelfde het geval. Echter ben ik al zeker 1,5 jaar klant bij Simyo. De laatste maanden heb ik niks veranderd in mijn bundels of verbruik, maar staat er dat ik tussen de 500 MB en 1 GB al 260 euro moet betalen. Dit terwijl ik een internetbundel tot 1 GB heb. Hoe snel is dit op te lossen? Ik ben afgesloten en kan niet meer bellen, smsen of internetten. 



Alvast bedankt voor uw reactie.



Groeten, Helen
Hoi HelenV,



Ik heb je vraag inmiddels in dit topic behandeld, omdat je daar dezelfde vraag had gesteld.



Groetjes,



Alex

Reageer