.

Opdracht 1: Het instellen van 4G op je telefoon

  • 31 December 2013
  • 32 reacties
  • 10000 Bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

32 reacties

Badge
De test loopt maar tot einde Januari. Dus jammer, geen olympische spelen stream met 4G...
Hopelijk wordt het dan wel geintroduceerd voor de spelen. Heb er best 10 euro per maand extra voor over om 25GB te mogen streamen op 4G 😉
Het instellen ging op mijn Iphone 5S automatisch. Het enige wat ik moest doen was mijn toestel uit- en aanzetten.
Daarna had ik direct 4G tot mijn beschikking
Op mijn Nexus 5 was het instellen een fluitje van een cent. Wel heb ik het idee dat er wat betreft internet meer haperingen zijn dan voorheen. Vaak heb ik wel de  4G melding en zijn er ook een paar streepjes zichtbaar, maar lukt het me met geen mogelijkheid om verbinding te krijgen. Komt die ervaring vaker voor?
De vragen had ik nog niet beantwoord, daarom bij deze:

Het instellen van 4G verliep eenvoudig, na het aanpassen van de APN en herstart van mijn gsm kreeg ik direct het 4G logo in beeld. Ik kan me echter voorstellen dat er voldoende gebruikers zijn die zelfs met deze mededeling:

"Dat instellen is op elke telefoon anders. Maar meestal zit het bij: Instellingen - Mobiel Netwerk - Mobiel datanetwerk en dan vul je bij APN ‘KPN4G.nl’ in."

Er niet echt uit gaan komen. Daarnaast dacht ik eerst dat je gewoon een extra mobiel netwerk moest toevoegen en vroeg ik me af wat de overige instellingen dan moesten zijn.
Reputatie 5
Badge +10
De vragen had ik nog niet beantwoord, daarom bij deze:

Het instellen van 4G verliep eenvoudig, na het aanpassen van de APN en herstart van mijn gsm kreeg ik direct het 4G logo in beeld. Ik kan me echter voorstellen dat er voldoende gebruikers zijn die zelfs met deze mededeling:

"Dat instellen is op elke telefoon anders. Maar meestal zit het bij: Instellingen - Mobiel Netwerk - Mobiel datanetwerk en dan vul je bij APN ‘KPN4G.nl’ in."

Er niet echt uit gaan komen. Daarnaast dacht ik eerst dat je gewoon een extra mobiel netwerk moest toevoegen en vroeg ik me af wat de overige instellingen dan moesten zijn.


Bedankt voor de feedback rjdeblock. Heb je een idee hoe we het klanten wat gemakkelijker kunnen maken qua communicatie?

Groetjes,

Alex
Badge
nee bij mij doet die het niet.
zie mij topic: 4G doet het niet.
hopelijk kan iemand mij helpen.
Reputatie 5
Badge +11
nee bij mij doet die het niet.
zie mij topic: 4G doet het niet.
hopelijk kan iemand mij helpen.


Hoi Hotdog,

Ik heb je vraag hier al beantwoord.