Skip to main content
Ik heb op 5 oktober jl. bij de persoonlijke instellingen "Mobiel internet" uitgezet (het toestel is van mijn dochter).

Nu blijkt, dat ze toch gewoon kan internetten en er veel kosten worden afgeschreven, terwijl dat niet de bedoeling is.

Heb ik de goede functie uitgezet of moet ik iets anders doen om te voorkomen, dat er onnodig wordt gebrowsed?

Het toestel is een BlackBerry 9700.
Beste leigraaf,



Wij hebben de optie bij deze volledig voor je uitgeschakeld. Ook heb ik je een privébericht gestuurd. Check even je inbox.



Groetjes,



Arie
Da's lekker! Ik probeer al sinds eind juli antwoord te krijgen op dezelfde vraag. Nadat ik in juli een factuur ontving waarvan ik stijl achterover sloeg (vanwege de internetkosten), heb ik deze optie in mijn "Instellingen" op uit gezet. In augustus had ik nog steeds internetkosten. Weer een mail gestuurd, weer geen antwoord... Vervolgens heb ik op mijn mobiel ook nog de Wifi uitgezet. En nog steeds internetkosten.

IK WIL HELEMAAL GEEN INTERNET OP MIJN MOBIEL! Zou iemand van Simyo alsjeblieft ook voor mij deze instellingen kunnen aanpassen? Zou ik heel blij van worden.
Beste Jell,



Wij hebben de optie bij deze volledig voor je uitgeschakeld. Als je je toestel even uit en weer inschakelt kan je toestel geen verbinding meer maken met mobiel internet.



Groetjes,



Arie
Beste Jell, Wij hebben de optie bij deze volledig voor je uitgeschakeld. Als je je toestel even uit en weer inschakelt kan je toestel geen verbinding meer maken met mobiel internet. Groetjes, Arie




Super bedankt!!!! Je bent een held! Wat ik me nu wel afvraag is: wat heb ik verkeerd gedaan dat het mijzelf niet lukte om uit de instellingen uit te schakelen? Ik had mijn instellingen namelijk al een hele tijd geleden (maandje of twee geleden) aangepast....

Fijn dat jij een snelle service biedt, maar slecht van Simyo! Zo is het wel heel makkelijk geld verdienen. Je denkt dat je al je instellingen hebt aangepast, moet je er nog steeds zelf achteraan omdat op je factuur (van een maand later, en uiteindelijk weer een maand later) blijkt dat het nog steeds niet werkt. Slechte service Simyo!!!!
Beste Jell,



Uit onze gegevens blijkt dat het op de een of andere onverklaarbare manier niet was doorgekomen in het systeem. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Onze oprecht excuses voor het ongemak. De IT afdeling is bezig om uit te zoeken hoe dit heeft kunnen gebeuren zodat wij kunnen voorkomen dat dit in de toekomst opnieuw gebeurd.



Groetjes,



Arie
Beste Arie,



Ik ben ook sinds kort bij Simyo en ik zou het erg fijn vinden als je ook bij mij het internet af zou kunnen zetten. Of mij zou kunnen vertellen hoe ik dit zelf kan doen.



Alvast bedankt.



Met vriendelijke groet,



José
Welkom op het forum Jose-K,



Ik heb voor jouw aansluiting de optie om gebruik te maken van internet op je mobiel uitgeschakeld. Zou je jouw toestel even uit en vervolgens weer in kunnen schakelen?

Reageer