Skip to main content
 Heb sinds een paar dagen een nieuw abonnement afgesloten maar tot op heden geen internet.

Wel het langzame maar 3g niet.

Ligt dit aan mijn nummerbehoud, dat dat eerst geactiveerd moet worden?

Toch niet, denk ik.



Enn oplossing graag.
Welkom op het forum jos40,



Dit staat verder los van je nummerbehoud aanvraag. Je moet er wel rekening mee houden dat je nu het 'pay as you go' tarief betaalt, omdat het telefoonnummer nog niet is over gezet. De kosten kunnen dan erg oplopen. Mocht je toch gebruik willen maken van internet ben ik benieuwd naar het type toestel dat je gebruikt. Ik kan je dan gerichter helpen.



Groetjes,



Alex
Welkom op het forum jos40,



Dit staat verder los van je nummerbehoud aanvraag. Je moet er wel rekening mee houden dat je nu het 'pay as you go' tarief betaalt, omdat het telefoonnummer nog niet is over gezet. De kosten kunnen dan erg oplopen. Mocht je toch gebruik willen maken van internet ben ik benieuwd naar het type toestel dat je gebruikt. Ik kan je dan gerichter helpen.



Groetjes,



Alex





heb een samsung gio maar alle instellingen staan goed.

Alleen de 3g werkt niet.
Hoi Jos40,



Heb je sinds je klant bent je toestel al ingesteld met de instellingen van Simyo voor het internet?

Reageer