.

Beantwoord

Ik heb geen internet in Oostenrijk. Kunnen jullie hier iets aan doen?

  • 25 July 2017
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Zo heb ik niks aan de bundle nu ik hier twee weken zit .kunnen jullie er iets aan doen?
icon

Beste antwoord door Samantha 26 July 2017, 14:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +7
Hoi Corryzoet,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je internet het niet doet in het buitenland! We zijn je hiermee ook op Twitter aan het helpen. Hierin geef je aan dat je ook niet kunt bellen.

Daarom heb ik je simkaart gereset. Hiermee registreert hij zich opnieuw op het netwerk. Kun je je telefoon weer 10 minuten uitzetten? Hopelijk zijn de problemen daarna opgelost.

Mocht dat niet zo zijn, probeer dan een kruistest uit te voeren. Je stopt jouw simkaart in een andere telefoon, en een andere simkaart in jouw telefoon. Op deze manier kunnen we zien of dit probleem wordt veroorzaakt door je simkaart, of door instellingen in je telefoon. Met deze informatie kunnen we je daarna beter verder helpen.

Ik ben erg benieuwd of het is gelukt. Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha
Er is een storing met Oostenrijk, alle KPN prepaids hebben er last van, volgens het KPN forum
Reputatie 7
Badge +10
Hi Willem,

Dankjewel voor je input 😉 Dat is nu niet wat er gebeurt. Is die storing alleen met KPN Prepaids? Wij bieden namelijk geen Prepaid internet aan in het buitenland ;)

Corryzoet, is het jou gelukt om te internetten?

Groetjes,
Jihane
Dat klopt, de melding van KPN ging over alle prepaid in oostenrijk, maar ik dacht dat
jullie als provider via via wel contact hebben met KPN, en er wellicht een relatie was
met die storing.

Echter er zijn nu wel heel veel meldingen sinds die roaming regels actief zijn geworden,
bij alle providers dat er zaken niet goed werken, niet verbazend, omdat voorheen
de meeste gebruikers heel zuinig waren en wifi gebruikten, en het niet opviel.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi WillemX,

Deze storing heeft geen betrekking gehad op ons, omdat onze Prepaid klanten niet kunnen internetten. :$

Het klopt dat het nu opvalt dat veel klanten niet kunnen internetten. Dit komt niet perse door de provider, maar juist vaak door verkeerde instellingen in het toestel. Dit probleem valt nu veel vaker op, omdat plotseling meer klanten willen internetten in het buitenland. :D

Maar geen zorgen, wij zijn hier om alle klanten met mogelijke problemen bij te staan.

Groetjes,
Asma

Reageer