.

Beantwoord

Zijn er verschillende opties voor het internet?

  • 1 October 2019
  • 6 reacties
  • 212 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 4 reacties
Heeft Simyo ook een optie zoas Vodafone: Blox.https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/abonnement/extra-opties/blox/beperkt-internet.shtml
Lijkt me erg handig.
icon

Beste antwoord door Ray 1 October 2019, 21:19

Bekijk originele reactie

6 reacties

Nee deze optie heeft Simyo niet.

Bij Simyo loopt je internet gewoon door en ga je het normale tarief betalen. Doorgaans het buiten de bundeltarief genoemd.
Reputatie 7
Badge +9
Helaas zoals Ray al zei, is dit er niet!

Ik zou dat een mooie aanvulling vinden op Simyo's huidige aanbod. Voor de mensen die willen, kunnen ze dan per volle snelheid per MB blijven betalen, of een extra databundel bijkopen, of met deze bundel geknepen worden (zonder dan het risico te lopen dat je tientallen euro buiten de databundel zou gaan). En ik zou mij nog meer baas in eigen bundel voelen dan nu al het geval is...

Zelfs al kost die bundel paar euro per maand, zou ik persoonlijk dat ervoor over hebben, wetende dat ik niet zomaar enkele tientallen euro's buiten mijn databundel kan gaan.

@Simyo Moderatoren, is dat niet iets voor Simyo's wall of change?
Badge
Het meest gekozen abonnement van 1 Gb kost 4,- per maand. Dus 1024 Mb voor € 4,- of € 0,00390625 per Mb.
Dat 'normale tarief' buiten je internetbundel kost € 0,15 per Mb. Dat lijkt misschien weinig, maar is wel maar liefst 38 keer meer dan € 0,00390625 en dat telt toch snel aan. 100 Mb buiten je bundel kost € 15,- en dat staat in geen verhouding tot het maandbedrag van
  • € 4,- voor 1 Gb
  • € 9,- voor 2 Gb
  • € 5 voor bijkopen van 500 MB (wat je dan ook nog tijdig in de gaten moet hebben)
Net als Groentjuh zou ik zo'n Blox een welkome aanvulling vinden.

Een andere optie zou kunnen zijn dat voor de Mb's buiten je bundel automatisch het bedrag voor 2 Gb bijkopen berekend wordt. Dan kosten die te veel gebruikte
  • 100 Mb nog maar € 5,- i.p.v. € 15,-
  • 500 Mb ook maar € 5,- i.p.v. € 75,-
  • 3 Gb maar € 10,- i.p.v. € 153,60
  • 4 Gb ook maar € 10,- i.p.v. € 614,40
Misschien kunnen de @Simyo Moderatoren hier toch eens over nadenken.
Reputatie 7
Badge +6
Hoi LoesW,

Wat Ray en Groentjuh aangeven klopt inderdaad, op deze manier kan je altijd je internetsessie afmaken en is het je eigen keuze om mb's bij te kopen of te stoppen met internetten. Thanks guys voor de reacties!

Des al niet te min vind ik dat Groentjuh een goed punt maakt wat betreft baas in eigen bundel zijn dus dat ga ik inderdaad even op onze wall of change hangen.

Groetjes,
Daisy
Badge
Ik ben / We zijn benieuwd!!

Groetjes
Loes
Reputatie 7
Badge +10
Hi Loes,

😃

Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?

Groetjes,
Jihane

Reageer