.

Beantwoord

Wordt mobiel internet automatisch stopgezet als mijn bundel op is?

  • 18 September 2018
  • 2 reacties
  • 275 Bekeken

Bijna alle providers bieden een service aan dat het internet automatisch stopt of op een lage snelheid wordt gezet wanneer de internetbundel op is. Dit om onverwachte hoge kosten te voorkomen. Is dit ook het geval bij Simyo? Ik kan het nergens vinden? Ik weet dat je het handmatig uit kan zetten of dat er apps zijn waarmee je dit in de gaten kan houden maar dat is niet wat ik wil.

Mocht dit niet zo zijn, waarom is dit dan niet mogelijk?

Groeten,
icon

Beste antwoord door Groentjuh 19 September 2018, 08:12

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Simyo biedt daar geen opties voor aan.

Als je bundel op is, betaal je €0,15 per MB. Je kunt daarnaast voor 5 euro 500MB bijkopen of via mijn Simyo internet uitzetten. Meer opties zijn er naar mijn weten niet.

Waarom Simyo die keuze heeft gemaakt weet ik ook niet. Ik ben net als jou klant. Een moderator kan misschien die vraag beantwoorden.
Reputatie 6
Badge +5
Hi Jennie,

Welkom op het Simyo Forum!

Goede vraag! Simyo biedt juist de mogelijkheid om op dezelfde snelheid gebruik te blijven maken van internet. Dit kan dus zelfs als de bundel op is. Mocht je bundel op zijn, dan kan je gemakkelijk extra MB's bijkopen via Mijn Simyo. Zo voorkom je ook onverwachtse kosten, maar kan je toch gebruik blijven maken van internet 🙂 Heb je hier verder nog vragen over?

Groetjes,
Niels

Reageer