.

Beantwoord

Wifi verbinding gaat van mijn beltegoed af?

  • 28 January 2015
  • 8 reacties
  • 1237 Bekeken

ik heb een archos 4,5 en een simyo prepaid simkaart.Wanneer ik via mijn wifi  thuis , verbinding maak met internet, gaat dit van mijn beltegoed af. Hoe kan ik dat voorkomen.Moet mijn 3g dan op H staan?
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 January 2015, 19:25

Bekijk originele reactie

8 reacties

Moet mijn 3g dan op H staan?

Nee, dit betekent nog steeds verbinding met internet via Simyo.
Op je telefoon kun je bij instellingen, mobiele netwerken uitzetten.
Extra zekerheid heb je met op mijn simyo internet uitzetten via tabblad simkaart & instellingen.

Controleer de sterkte van je wi-fi signaal!! Dus hoe goed is de ontvangst?
Wi-Fi signaal zwak, mobiele provider (Simyo) neemt het over.

Alles duidelijk?

Groet,
Friesian
Reputatie 3
Badge +9
Je kan je mobiel netwerk wel uitzetten op je telefoon en op je Simyo pagina, maar dat wil nog niet zeggen dat je dan WIfI hebt.

Je zal ook moeten kijken of WiFi aan staat op je telefoon....en misschien onnodig om te zeggen, maar je WiFi moet ook aan staan en indien je WiFi met een wachtwoord is beveiligd, zal je deze ook moeten invoeren om contact te maken met internnet via WiFI.

P.s. internet op je simyo pagina zou ik pas uitzetten als het op je telefoon niet lukt en je in de problemen komt. 

p.s. internet gaat niet van je beltegoed af, maar van je internet bundel. Heb je geen bundel dan kunnen de kosten snel hoog oplopen en zet dan internet maar wel uit op je persoonlijke Simyo pagina.
Moet mijn 3g dan op H staan?

Nee, dit betekent nog steeds verbinding met internet via Simyo.
Op je telefoon kun je bij instellingen, mobiele netwerken uitzetten.
Extra zekerheid heb je met op mijn simyo internet uitzetten via tabblad simkaart & instellingen.

Controleer de sterkte van je wi-fi signaal!! Dus hoe goed is de ontvangst?
Wi-Fi signaal zwak, mobiele provider (Simyo) neemt het over.

Alles duidelijk?

Groet,
Friesian



hartelijk bedankt en ik ga het meteen proberen.
Hartelijk bedankt, ik ga het meteen proberen
Reputatie 3
Badge +7
Hoi karolavt,

Goed dat je hier je vraag stelt en welkom op het forum.

Je vragen zijn al beantwoord door Friesian en Martijn®.

Wifi en 3G zijn twee verschillende netwerken. Het kan niet zo zijn dat je Wifi verbruik verrekend wordt met je internetbundel of in jouw geval met je beltegoed. Het kán voorkomen dat je toestel (vanzelf) overgaat op het 3G netwerk als de wifi verbinding wegvalt.

Al onze klanten hebben de mogelijkheid om gebruik te maken van mobiel internet. Zolang de internetoptie is ingeschakeld is het mogelijk te gebruik te maken van mobiel internet, ongeacht of je een data-bundel heeft of niet.

Zodra je internetverbruik door Simyo is verwerkt, word je geïnformeerd over het verbruiken van 5 MB. Ik zie dat je dit bericht gistermiddag hebt ontvangen.

Als je niet van plan bent om prepaid mobiel internet te gaan gebruiken is het wel verstandig om de optie 'Internet op je mobiel' uit te schakelen via Mijn Simyo

Ben je hiermee verder geholpen?
hartelijk bedankt voor de reacties. Ik weet nu wat ik doen moet. Vr gr van Karola
Ik weet nu wat ik doen moet. 

In 1 woord. Perfect!:)
Reputatie 4
Badge +10
Hoi karolavt,

Super! Graag gedaan.

Hopelijk tot ziens op het forum 😮

Reageer