.

Beantwoord

Whatsapp via de computer, is dat mogelijk?


Badge
  • Actief Simyaan
  • 43 reacties
wats app wat is dat en hoe werkt dat en wat kost dat hier?.'. 😳
icon

Beste antwoord door Ruud 31 March 2015, 14:30

Bekijk originele reactie

12 reacties

Reputatie 7
Whatsapp bedoel je? Dat is een chatapp. Een applicatie, een app dus, om mee te chatten. De app is vooralsnog nog steeds gratis, maar het gebruik ervan vereist een mobiele of wifi internet verbinding. Via de wifi is het gratis, maar mobiel internet is dat niet. Hiervoor kun je bij Simyo een bundel aanschaffen of niet, maar dat laatste is duurder en dus ligt de keus bij jou.

Voldoende geholpen?

Trouwens, googlen wil ook wel eens helpen hoor...:8
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Brig,

Mijn forum vriend geeft het aan maar niet geheel correct.
Whatssapp is het eerste jaar gratis. Hierna betaal je 0.79 cent per jaar voor het gebruik. Deze kosten zijn een kleine bijdrage voor de kosten van Whatssapp voor het onderhoud van de servers van hun.

Hebben we je zo goed geholpen?

@Ricok,

Wij zijn leuker dan Google 🆒:):P
Reputatie 7
maikel.twinnie, wa zou inderdaad betaald zijn, maar tot op heden heb noch ik noch mijn vrouw een betaling voor het gebruik van wa betaald.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rico,

Gebeurd automatisch per premium sms. Volgens mij via CM?
Of gebruik je nog geen jaar whatsapp? Je kan het nakijken door naar Whatsapp > Instellingen > account > Betalingsinformatie.
Heb ik je zo goed geholpen?
Reputatie 7
Wij beiden maken al weer enkele jaren gebruik van wa...:D
Reputatie 4
Badge +10
Hoi brig,

Je topic heb ik verplaatst naar het subforum Internet. Op deze manier blijft het forum voor iedereen overzichtelijk.

Leuk dat je het vraagt 😳 Ik zie dat RicoK en maikel.twinnie al het één en ander hebben verteld. Het is inderdaad een chatapp. Na het eerste jaar hoor je hier officiëel voor te betalen. In de praktijk gebeurd dat niet altijd, zoals RicoK al zegt 😛 Op de website van WhatsApp: http://www.whatsapp.com/ kun je nog meer informatie vinden.

Is je vraag beantwoord?

@RicoK & maikel.twinnie; Bedankt voor jullie hulp mannen 🙂 Wij zijn inderdaad wel leuker dan Google 😉
Badge
nee je beantwoord de vraag niet;
en op de link ook niet.

k moet de vraag nu opzoeken,maar je hebt hem verplaatst dus je zal de vraag wel weten te vinden.
Badge
Naomi je hebt mijn stukje helemaal gewist.
het staat hier ook niet
maar de vraag w as of ik op mijn laptop (internet ok met iemand kan whats appen?.
stond ook niet in je link
Reputatie 7
brig, waar maak je nu een probleem van?? Je post is toch gewoon te vinden? En wat bedoel je nu met 'mijn stukje' ??

Whatsapp is onder bepaalde voorwaarden op een pc te gebruiken. Zoals ik zei, google eens en je zult vinden wat ik ook heb gevonden. Kijk hier maar eens: http://www.computeridee.nl/workshop/zo-gebruik-je-whatsapp-op-je-pc/

Let op: indien je een mac gebruiker bent, is het nog niet mogelijk.

Is dit wat je hebt bedoeld? Is je vraag nu beantwoord?
Badge
ja mijn vraag is beantwoord.doordat ik het herhaald heb.

RicoK, ik had en 2e vraag in een stukje en die is gewist/weg.maar ik had het gericht aan Naomi!!(was gewone vraag), die had het gedaan,niet aan jou!! dus houd op met zo'n toon tegen me aan te slaan!
Reputatie 7
...dus houd op met zo'n toon tegen me aan te slaan!

Ik begrijp niet welke toon je bedoelt. Mijn intentie was en is jouw onduidelijke vraag voor een ieder die hier op het forum aanwezig is te verduidelijken en een oplossing proberen te bieden, zodat niet alleen jij, maar ook een ander hier wat aan kan hebben.

Daarom nogmaals: is je issue nu opgelost?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Brig,

Ik krijg het idee dat er in eerste instantie iets fout gegaan is met het plaatsen van jouw bericht. Bij ons is alleen dit binnen gekomen als eerste bericht:
wats app wat is dat en hoe werkt dat en wat kost dat hier?.'. :$
Als ik dit topic zo lees is hierdoor wat onduidelijkheid ontstaan;) En Naomi zou nooit de inhoud van jouw vraag aanpassen, zodat de kern daaruit verdwijnt.

Ik ben blij om te zien dat jij na je vraag nogmaals te plaatsen, antwoord hebt gekregen.:D

Voor de volledigheid zet ik hier even de vraag en het antwoord onder elkaar: Zo kan iedereen het gemakkelijk vinden.


Vraag Brig:
w as of ik op mijn laptop (internet ok met iemand kan whats appen?


Antwoord RicoK:
Whatsapp is onder bepaalde voorwaarden op een pc te gebruiken. Zoals ik zei, google eens en je zult vinden wat ik ook heb gevonden. Kijk hier maar eens: http://www.computeridee.nl/workshop/zo-gebruik-je-whatsapp-op-je-pc/

Let op: indien je een mac gebruiker bent, is het nog niet mogelijk.



@de helpende handen, sorry voor de verwarring en dankjewel voor jullie hulp!

Reageer