.

whatsapp

  • 22 October 2012
  • 7 reacties
  • 1227 Bekeken

Badge
hallo,
ik heb sinds vandaag een simyo abbonement. nu is het zo dat ik internet heb om mijn toestel (nokia C3-00).
ik heb whatsapp gedownload en nu kom ik met het probleem als ik het op wil starten vraagt hij om mijn nummer, en als ik dit invoer en op ok druk. "check your acces point settings or contact your mobile carrier". ik weet niet wat ik nu moet doen, weet iemand hier een oplossing voor. ik heb reeds ook de instellingen via 1300 ontvangen alleen het werkt nog steeds niet. ik heb ook al opnieuw opgestart enzo.

7 reacties

Badge
probleem opgelost.
update van whatsapp gedownload, nu werkt het wel
bedankt.
Reputatie 2
Badge +1
Hey bart g,

Goed om te horen dat alles weer naar behoren werkt en bedankt voor jouw terugkoppeling!
Badge
hallo, ik heb gisteren de laatste upgrade van whatsapp gedownload en hij doet het niet er komt error javapointer nogwat en mijn appworld is ook opeens verdwenen kunnen jullie mij aub helpen?
Reputatie 7
Badge +9
Dit heeft natuurlijk niets met Simyo te maken.

Vervelend. App verwijderen en opnieuw op je mobiel zetten? Dan ben je je chats weliswaar kwijt maar zo heppie er ook niks an.
Ja toch? Niet dan? http://www.kolobok.us/smiles/standart/boast.gif
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum selvi,

Ik zou het advies van de leon opvolgen. Kun je aangeven of het weer werkt?

Groetjes,

Alex
Hoi,

hoe werkt whatsapp op wifi (prepaid) internet staat uit. Krijg het niet voor elkaar. C-3
Badge +2
Beste Orka,

Het gebruik van Wifi gaat volledig buiten Simyo om. Wij adviseren je hiervoor de handleiding van je toestel te raadplegen.

Groetjes,

Arie

Reageer