.

Beantwoord

Welke instellingen heb ik nodig om te internetten?

  • 4 January 2017
  • 5 reacties
  • 106 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Ik heb in Japan een Fujitsu arrows mo2 simlock vrij gekocht. Ik ben een paar weken geleden overgestapt van simyo prepaid naar simonly met internet bundel. Ik kan wel bellen en gebeld worden maar ik geen gebruik maken van het internet (wel via wifi). Ook kreeg ik een sms via 1300 dat mijn telefoon niet geconfigureerd kan worden omdat hij niet bekend bij jullie is.

Ik heb al een aantal keer opnieuw opgestart en de simkaart eruit gehaald etc.

Wat kan ik verder doen?

Vriendelijke groet,

San Li
icon

Beste antwoord door Asma 4 January 2017, 12:48

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi San Li,

Welkom op het Forum! :D

De meeste smartphones kunnen niet automatisch geconfigureerd worden. In dit geval kun je de internetinstellingen handmatig invoeren. Voor meer informatie over de benodigde instellingen kun je klikken op deze link.

Laat je het mij weten of het lukt zo? ;)

Groetjes,
Asma
Badge
Hoi Asma,

Bedankt voor je reactie. Ik heb nu wel verbinding met 3g en ik kan whatsapp berichten versturen en ontvangen. Ik kan echter niet de browser gebruiken. Hij geeft aan dat er iets met de poxy server mis is.
Reputatie 7
Badge +10
Hi San Li,

Wat fijn dat je nu wel verbinding kunt maken met 3G 😃 Dat is een uitstekend teken. Wat voor browser gebruik je? Heb je de Toestelhulp tool gebruikt om tot de juiste instellingen te komen?

Als het, zelfs na het invullen van de juiste instellingen, nog steeds niet lukt om met je browser te internetten, raad ik je aan om je simkaart even in een andere telefoon te stoppen en andersom. Kun je met een andere telefoon wel het internet op via een browser? En hoe doet een andere simkaart het in jouw toestel?

Ik ben heel benieuwd, hou je me op de hoogte?

Groetjes,
Jihane
Badge
Hoi Jihanne,

Bedankt voor je reactie. Alles doet het weer!

Groetjes,
San Li
Reputatie 5
Badge +8
Hoi San Li.

Graag gedaan namens Jihane 😳 Fijn dat alles weer werkt!

Hopelijk tot ziens op het forum!

Groetjes,
Sean

Reageer