.

Beantwoord

Wat moet ik met mijn Simyaardag cadeau als ik nog een oude gsm heb?

  • 1 May 2017
  • 9 reacties
  • 153 Bekeken

Badge
Hallo beste lezer(s),

Het is mooi om van Simyo een cadeau van 1000 mb te krijgen. Maar wat als je nog een oude gsm hebt?
icon

Beste antwoord door Asma 18 May 2017, 16:41

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Cees van Dongen,

Welkom op 't forum :)

Goeie vraag! Als je een oude telefoon hebt, dan heb je inderdaad niet veel aan het cadeautje. Overigens kan je met veel oudere toestellen toch wel internetten. Welk toestel heb je precies? Misschien is er toch nog wat mogelijk ;)

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Badge
Ik heb een oude nokia 108.
Reputatie 7
Nee, helaas met een Nokia 108 kun je geen gebruik maken van je Simyaardag cadeau.
Badge
Is leuk dan. Mogelijk iets voor de toekomst om de client zelf te laten kiezen voor belminuten of voor MB's.
Reputatie 7
Het is een cadeautje he. 🆒

Overigens, mij is geleerd een gegeven paard nooit in de bek te kijken.....:8
Badge
Dat is wel erg een goedkope reactie.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Cees van Dongen,

Ik vind het erg jammer dat jij de gratis MB's niet kunt gebruiken! Dit is zeker een verbeterpunt waar we gauw mee aan de slag gaan, hoop ik.

Natuurlijk wil ik je Simyaardag niet voorbij laten gaan, zonder je wat leuks op te sturen. Houd hierom je brievenbus goed in de gaten. Ga je namelijk wat leuks opsturen. :$

Groetjes,
Asma
Badge
Hallo Asma en collega's,

inderdaad een bijzondere attentie. Bellen de hele wereld, zelfs op plaatsen waar het bereik minimaal of zelfs niet aanwezig is. Een geweldige reactie van jullie, die ik, met een zeer grote glimlach kan waarderen.

Groetjes, Cees.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Cees,

Wat leuk dat je ons cadeautje hebt ontvangen. Fijn dat we je toch nog een passende verrassing hebben kunnen sturen.

Graag gedaan, ook namen mijn collega's, en veel 'belplezier'!

Groetjes,
Sean

Reageer