.

Beantwoord

Wat kan ik doen om mijn internet te laten werken na overstap van prepaid naar abonnement?

  • 3 July 2018
  • 7 reacties
  • 106 Bekeken

Badge
Hoihoi
Ik heb een Huawei P8 en ik ben overgegaan van een prepaid naar een abonnement met internet. Ik heb sinds die tijd alles (in mijn weten) geprobeerd om internet te krijgen maar het lukt telkens niet. Ik heb ook gebruik gemaakt van het handmatig instellen van het internet maar ook dit heeft niet gewerkt..
Daarnaast heeft de vorige gebruiker van de telefoon wel mobiel internet gehad dus ik heb geen idee wat het probleem kan zijn...

Enig idee wat ik nog kan doen om internet te krijgen?
icon

Beste antwoord door Ray 3 July 2018, 20:02

Bekijk originele reactie

7 reacties

Staat Internet aan op Mijn Simyo? Even kijken bij de tabbladen - instellingen, netwerkinstellingen.
Badge
ik ben per 1 juli van een prepaid naar een Sim Only overgestapt, maar ik heb geen sms of email gehad dat het abo actief . Als ik inlog op mijn simyo staat het wel bij mijn gegevens. Ik heb met behulp van 'toestelhulp' alles ingesteld. maar nog steeds geen internet. Ook simkaart eruit gehaald en er weer in, en natuurlijk opnieuw opgestart.Ik weet niet wat er meer aankan doen. Is er iets mis gegaan? vr groet Aukje
Badge
ja alles staat aan.
Je hebt een nieuw topic geopend, is niet nodig :)


Loop de stappen van toestelhulp even na. Aan het einde je toestel herstarten.

Hou je ons op de hoogte?

Edit: Ik lees in die andere topic dat je dat al hebt gedaan. Daarom dus het verzoek om het bij één topic te houden want nu schept het verwarring.
Zie je eerdere topic.

https://forum.simyo.nl/internet-62/wat-kan-ik-doen-om-mijn-internet-te-laten-werken-na-overstap-van-prepaid-naar-abonnement-41966/index1.html#post186834
Misschien een gekke vraag maar ik stel hem toch even. Heb je mobiele netwerken aangezet en wifi uit al gedaan?

Plaats even een print screen van de instellingen op de telefoon.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Poekie,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂

Als je net overgestapt bent naar Sim Only wil je jouw simkaart natuurlijk wel kunnen gebruiken. In je gegevens zie ik dat het gisteravond nog gelukt is om het werkend te krijgen. Ik denk dat de hulp en tips van Friesian en Ray daarbij van pas zijn gekomen.

Laat je het weten als je nog vragen hebt voor ons?

@ Ray en Friesian Superbedankt wederom! :)

Groetjes,
Thomas

Reageer