.

Beantwoord

Wanneer start mijn nieuwe internetbundel?

  • 17 July 2018
  • 4 reacties
  • 134 Bekeken

Ik heb nu een abonnement met alleen bellen en SMS. Wanner ik 4g wil wanneer start deze dan?
icon

Beste antwoord door Anonymous 18 July 2018, 07:46

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Ingrid - @ Ingrid76

Wanneer je internet aanzet op Mijn Simyo, je telefoon - APN - goed ingesteld, beschikt over 4G en je internet aanzet dan heb je meteen 4G bij geen WiFi gebruik.
Maar dat is je vraag niet.

Vandaag als voorbeeld aanschaf internetbundel dan gaat deze in jouw voorbeeld meteen in. Je ontvangt de MB en de kosten daarvan naar rato tot het eind van de maand. Daarna als je de bundel houdt krijg je iedere keer vanaf de 1e van de nieuwe maand je gekozen MB met de bijbehorende kosten. Net zoals je gewend bent met bellen en sms.

Zorg er goed voor dat je consequent monitort via de mijn Simyo (app) en je de telefoon goed instelde wat betreft eigen limiet en waarschuwing.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Er zijn talloze vrijwilligers, klanten actief en ook de moderators van Simyo.

Een kleine tip, zet in je profiel wat basisgegevens - prepaid, abonnement en merk en type toestel. Voor de helpenden is dat handig bij vragen.☺

Fijne dag nog!😎
Reputatie 7
Badge +6
Kosten naar rato maar MBs het volle pond😎😉
Klopt! 😎 Dankjewel Ron H.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Ingrid76,

Welkom op het SImyo Forum! 🙂 Je valt gelijk met de deur in huis met jouw vraag.

Zoals Friesian al aangeeft gaat 4G direct in zodra je voor het eerst een internetbundel neemt. Belangrijk is wel dat je simkaart en telefoon goed staan ingesteld. Op onze website kun je dit ook teruglezen. :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Ron H en Friesian jullie waren er weer als de kippen bij, dank voor de hulp! :)

Groetjes,
Thomas

Reageer