.

Beantwoord

Wanneer komt Simyo nu eens met grotere internetbundels?

  • 27 October 2017
  • 11 reacties
  • 251 Bekeken

Badge +2
Net als anderen ben ik aan het overwegen om over te stappen naar een provider met een grotere internetbundels.

Rondkijkend op het forum zie ik dat er al zeker 8 maanden gevraagd wordt wanneer Simyo nu eindelijk met grotere internetbundels gaat komen. Zelf vraag ik mij dat ook al veel te lang af. Hebben jullie hier al een concrete datum of tijd voor?
Ik krijg hier ook steeds meer het gevoel dat we aan het lijntje gehouden worden. Andere providers zijn Simyo de laatste maanden snel voorbijgegaan als het gaat om het bieden van internetbundels boven de 4GB.

Als mensen die meer dan 4GB willen buiten jullie doelgroep vallen dan kunnen jullie het op ze minst eerlijk zeggen of anders wat meer tempo zetten achter het aanbieden van grotere bundels.

Technisch gezien is het gewoon haalbaar bij jullie, want ik mei 2016 had ik ook al een 4GB bundel maar kreeg daar toen 2GB gratis bij wat 6GB totaal maakt. Jullie staan dus duidelijk al 1.5 jaar stil met de internetbundel keuze.

Mijn wens zou zijn dat er bundels tot 10 GB komen of meer dat is nooit verkeerd. Bij concurrerende internetaanbieders zijn bundels tot 10 GB al heel normaal.
icon

Beste antwoord door Jihane 28 October 2017, 12:27

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Als je de topics hebt gelezen zoals je zelf aangeeft kun je aardig inschatten wat voor antwoord je kan verwachten😆
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ast,

Welkom op het Simyo Forum!

Als eerste wil ik zeggen dat ik het op prijs stel dat je je feedback zo komt geven 🙂 Onze grootste bundel bevat nu inderdaad 4000 MB's. Het is voor ons ook handig om te weten aan hoeveel MB's je dan wel genoeg zou hebben - 4000 MB. Wist je dat we recent gestart zijn met Simyo Compleet? Dat betekent dat je dubbele bundels krijgt als je een KPN abonnement thuis hebt lopen. Als de adressen dan overeenkomen, krijg je dubbele bundels tegen dezelfde prijs. Zo wordt de bundel van 4000 MB's dan 8000 MB's, bijvoorbeeld. Is dat eventueel een idee?

Ik heb zojuist ook 1000 MB's aan je aansluiting toegevoegd. Je kunt deze MB's zelf uitpakken door in te loggen via Mijn Simyo. Je ziet dan een cadeautje verschijnen die je digitaal uit kunt pakken. Let je erop dat de MB's alleen geldig zijn de kalendermaand waarin je ze activeert? Als je dat dus vandaag doet, vervallen ze op 31 oktober. Maar als je wacht tot november, dan heb je dus nog heel november om ze te gebruiken.

Als laatste wil ik je laten weten dat ik je feedback over de bundels op de Wall of Change hang. Daar komen alle ideeën terecht, zodat ze besproken kunnen worden tijdens de vergadering.

Heb je nog andere vragen?

@ Ron H, dank voor je reactie 😉 Is dit in lijn met je verwachting?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +6
De Wall ZEKER en de 1000 MB cadeau was ook niet zo verrassend,, maar simyooCompleet vond ik wel verfrissend😘
Badge +2
Simyo Compleet is iets waar ik nog niet van gehoord had. Het zou zeker een mooie oplossing zijn geweest, alleen hebben wij hier op dit adress geen internet van KPN omdat de datasnelheden hier in het dorp te laag zijn naar mijn mening.

We wachten af wanneer de grotere bundels zullen komen.
Hoi,

Ik kan niet van internet aanbieder wisselen dus de verdubbelaar heeft voor mij geen nut. Graag zou ik ook een pakket van 5 GB of 6 GB internet willen. Ik zit vaker over mijn bundel heen met 4 GB.....

Groetjes Emme
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ron H,

Haha, Jihane houdt van verrassingen. :P

@ Ast90 en Emmes94, ontzettend balen dat jullie hier geen gebruik van kunnen maken.

Het is helaas niet bekend of en wanneer wij met grotere bundels komen. Mocht hier verandering in komen, dan houden wij jullie hier natuurlijk van op de hoogte!

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @Ast90 & @Emmes94 ,

Ik kom met goed nieuws deze ochtend! Vandaag hebben wij namelijk een nieuwe, grotere internetbundel geïntroduceerd.

En wel 1 met 8000MB 🙂 Met de komst van deze bundel, is de prijs van de 2000MB en 4000MB voordeliger geworden. Ook hebben we de onbeperkt bellen bundel voordeliger kunnen maken :)

Je kunt hier precies lezen hoe jij je bundels kunt aanpassen en in de bijlage vind je nog een mooie infographic met alle bundels op een rij.

Ik hoop dat jullie blij zijn met deze aanpassingen vanuit ons! Bedankt voor jullie geduld.

Groetjes,
Angela
Badge +2
Het heeft even op zich laten wachten maar top dat het er dan toch eindelijk is!
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Ast90,

Zo is het, haha! Ben je er blij mee?

Groetjes,
Asma
Badge +2
Ja hier kan ik maar ook anderen weer een tijdje mee verder.
Reputatie 6
Badge +5
Goed om te lezen, Ast90 ;)

Groetjes,
Niels

Reageer