.

Wanneer komt Simyo met onbeperkt internet?

  • 21 December 2017
  • 14 reacties
  • 448 Bekeken

Badge
Ik heb momenteel de 4gb internet, en ik moet dus echt opletten dat ik er niet overheen ga. Bij Youfone zie ik nu voor 21 euro onbeperkt (=15gb en daarna lagere snelheid). Met de bundel korting zou ik totaal op 22 euro uitkome bij Youfone. Met het Youfone abbo zou het betekenen dat ik niet echt op hoef te letten.

Met 8GB moet ik nog steeds bijhouden hoever ik zit en ik betaal dan hetzelfde als bij Youfone voor onbeperkt.

Het heeft bijna een jaar geduurd voordat de 8GB bundel er kwam, is er enig idee of er überhaupt onbeperkt komt bij Simyo? Ik ben ooit overgestapt van Youfone naar Simyo vanwege de betere abonnementen, maar het lijkt nu juist andersom.


PS: wellicht dat iemand reageert dat je met een KPN koppeling het dubbele krijgt. Maar mijn Internet provider (XS4ALL) geeft juist weer aan dat ik mobiel van KPN moet nemen voor extra MBs.... Dus die koppel verkoop met KPN geeft alleen irritaties.

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hi John8472,

De 8GB bundel is 3 dagen geleden geïntroduceerd door Simyo. Ik denk dat Simyo eerst wil evalueren hoe deze bundel voldoet voordat ze eventueel een nog grotere of onbeperkt bundel aan het pakket toevoegen.

Als klant weet ik uiteraard niet wat de plannen van Simyo zijn.

Zelf heb ik geen behoefte aan een grote(re) bundel, met 1000 MB hou ik nog veel meer dan de helft over, een kleinere bundel zou voor mij juist interessant zijn.
Reputatie 6
Badge +5
Hi John8472,

Wat franswon zegt (bedankt voor je reactie!) klopt. We zijn net begonnen met de 8000 MB internetbundel. Er zal dan ook geen onbeperkte bundel komen in de nabije toekomst. Al kan dit natuurlijk altijd veranderen 😉 Als de bundel niet groot genoeg is, kan je MB's bijkopen op Mijn Simyo.

Het klopt dat je met Simyo compleet een verdubbeling van je bundels krijgt. Misschien is het dan toch een idee om KPN voor internet thuis te nemen?

Groetjes,
Niels
Badge
Ik vind het wel redelijk bijzonder dat een moderator een bericht kan plaatsen en dat dan ook kan aanduiden als beste antwoord! Wat is dat voor een vage actie?? Dat is niet hoe moderatie hoort te werken.
Ik ga denk ik binnenkort gewoon over naar Youfone, ik heb een erg onprettig gevoel over de wijze waar hier met het forum om wordt gegaan.
Reputatie 7
Badge +9
Ik zie het vreemde niet, ik ben op diverse fora admin en moderator geweest en heb ook veel van mijn bijdragen gemarkeerd als antwoord.
De Topic Starter en moderatoren zijn de enigen die een topic als beantwoord kunnen markeren.
De template van dit forum is door een externe partij (Insided) gemaakt en wordt door meerdere van hun cliënten gebruikt.
@John8472 neem even dit in overweging.

Een Simyo-moderator is een medewerker van Simyo. Hij/zij staat direct in contact met Simyo collega's en superieuren. Deze heeft dus als bron rechtstreeks de meest aangewezen personen.
Dat wat hij/zij schrijft komt rechtstreeks uit 1e hand, hij/zij kan dus vanuit Simyo een eerlijk en duidelijk antwoord geven op de door jou gestelde vraag.
En omdat het vanuit Simyo gezien HET ANTWOORD is is het ook het juiste antwoord.

Maar een vraagje hoe wordt er op het Youfone forum🤔 gereageerd op een vraag.?🤓
Badge
@John8472 neem even dit in overweging.

Een Simyo-moderator is een medewerker van Simyo. Hij/zij staat direct in contact met Simyo collega's en superieuren. Deze heeft dus als bron rechtstreeks de meest aangewezen personen.
Dat wat hij/zij schrijft komt rechtstreeks uit 1e hand, hij/zij kan dus vanuit Simyo een eerlijk en duidelijk antwoord geven op de door jou gestelde vraag.
En omdat het vanuit Simyo gezien HET ANTWOORD is is het ook het juiste antwoord.

Maar een vraagje hoe wordt er op het Youfone forum🤔 gereageerd op een vraag.?🤓


Het probleem is dat dat nu als juist antwoord staat bij mijn post en ik kan dat niet verwijderen. Ik vind het namelijk helemaal geen goed antwoord. Dus als een moderator dat kan doen, dan moet de originele auteur dit ook kunnen verwijderen. Dit komt nu op mij over als "Wij van Simyo weten altijd wat juist is....". Dat is echt niet meer hoe je tegenwoordig een forum moet runnen.
Okee dat is een goed punt. Dan eerst een vraag wederom. Wat is voor jou een goed antwoord op jouw vraag? Webcare leest mee.
Vraag 2. Zou je het een goed idee vinden om een kleurenschema te gebruiken bij beantwoord.?

Voorbeeld.
Onder voorbehoud beste antwoord
Het juiste Beste antwoord
Dus dat jij groen in oranje kunt wijzigen en/of oranje in groen.

Houdt wel in gedachte dat wanneer topics als resultaat jarenlang open blijven staan dat dat het overzicht van relevante vragen niet ten goede komt.

Eerlijk gezegd heb ik soms ook mijn twijfels over wat het beste antwoord is als dit antwoord klanten kost.
Ik ben NOOOOIT kritisch, fijn hè, dat waarderen ze ook bij Simyo. 😉

Trouwens je vergeet antwoord te geven.

Maar een vraagje hoe wordt er op het Youfone forum🤔 gereageerd op een vraag.?🤓
Reputatie 7
Badge +9
Hoi John8472,

Jouw vraag was: Wanneer komt Simyo met onbeperkt internet.
Het antwoord van Niels/Simyo is 'er zal dan ook geen onbeperkte bundel komen in de nabije toekomst'
Duidelijk antwoord.
Dat het niet het door jou gewenste antwoord is speelt geen rol. Het is een correct en duidelijk antwoord op je vraag.
Dus ook als beste antwoord door de moderator aangegeven.

@Friesian Ik heb geen forum gezien bij Youfone, je moet bij de klantenservice zijn, dus een medewerker geeft daar per definitie het antwoord, bij Simyo kan de Topic Starter het beste antwoord kiezen of een moderator, dat hoeft dus niet de reactie van de moderator te zijn.

@Friesian Ik heb geen forum gezien bij Youfone, je moet bij de klantenservice zijn, dus een medewerker geeft daar per definitie het antwoord, bij Simyo kan de Topic Starter het beste antwoord kiezen of een moderator, dat hoeft dus niet de reactie van de moderator te zijn.

Dat is me bekend @franswon daarom stelde ik ook mijn vraag met de denkende smiley, zorgvuldig geselecteerd, op de juiste plek.
Reputatie 7
Badge +10
Hi John,

Je punt is helder 🙂 Zoals Frans en Friesian uitgelegd hebben, gaat het niet zozeer erom dat het antwoord het antwoord is dat jij graag wilde horen. In plaats daarvan gaat het om de duidelijkheid en de volledigheid van het antwoord. Je vraag was over een Onbeperkt internetten-bundel aan zou komen, en het antwoord is: nee, voorlopig niet. Je bent vervolgens wel geïnformeerd over het bstaan van de grotere bundel van 8000 MB's.

Dat gezegd hebbende: als jij ontevreden bent met het gemarkeerde antwoord, dan is dat oplosbaar 🙂 Ik maak van dit topic dan een 'discussie' in plaats van een 'vraag'. Zodoende hoeft er geen antwoord gemarkeerd te worden, en kan dit topic simpelweg bestaan.

Vind je dat goed?

@ Franswon en Friesian, dank voor de antwoorden, heren!

Groetjes,
Jihane
Badge
Topic mag gesloten worden.
Ben zojuist overgestapt naar Robin mobile. 19,95 onbeperkt alles. Wellicht als Simyo ook dit gaat aanbieden dat ik weer kom kijken.
Reputatie 7
Badge +10
Hi John,

Wat jammer om te horen dat je uiteindelijk overgestapt bent 😞 Maar als dat de juiste beslissing voor jou was, dan ben ik daar natuurlijk blij om.

Geniet van je weekend!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +9
Het onbeperkt bij Robin heeft wel wat spelregels, o.a. langer dan 5 uur aaneengesloten op een hoge snelheid wordt als excessief gezien, Bij ongeveer 27 GB gaat je snelheid terug naar 0,4 Mbs en zo zijn er meer beperkingen https://www.robinmobile.nl/gebruik
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor de duidelijke uitleg, franswon! Zo heeft iedere provider zowel zijn voor- als nadelen.

Groetjes,
Niels

Reageer