.

Beantwoord

Wanneer komen er grotere bundels?

  • 26 August 2017
  • 9 reacties
  • 200 Bekeken

tegenwoording kom je steeds meer onbeperkte internet bundels tegen, en ik zou graag meer hebben als 4000 mb maar dan moet je steeds per 500 mb bijkopen.
dus was mijn vraag gaan jullie daar ook nog naartoe of helemaal niet?
icon

Beste antwoord door Caspar 28 August 2017, 18:24

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi selientje,

Welkom op 't forum :)

Jammer dat je telkens MB's moet bijkopen. Helaas hebben we geen grotere bundels dan 4GB. Het is al doorgegeven dat deze wens er is. Of, en wanneer er grotere bundels komen, durf ik helaas niet te zeggen.

Heb je verder nog vragen?

Groetjes,
Caspar
Dank je, dat was eigenlijk mijn enigste vraag.
Hoop dan dat het er inderdaad komt want ben zeer tevreden over simyo maar ben anders wel genoodzaakt om helaas iets anders te zoeken

Mvg

Selina
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Selientje,

Dat is begrijpelijk, je wil natuurlijk wel een bundel die bij je verbruik past. We staan overigens altijd open voor ideeën vanuit onze klanten. Wat voor een bundel zou voor jou genoeg zijn? 🙂

Groetjes,
Els
Zou heel graag een 6GB hebben, en het allerliefst gewoon onbeperkt want dan hoef je helemaal nergens meer op te letten 😉.

Mvg,

Selina
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Selina,

Dankjewel voor je feedback! Ik zal het doorgeven aan de persoon die hierover gaat. Ik snap je wens voor onbeperkt internetten goed. Helaas ben ik bang dat dat nog even niet op de horizon ligt. Maar grotere bundels, wie weet!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Simyo,

Ik ben het met bovenstaand eens!
we gebruiken ons toestel steeds langer en vaker en voor meer doeleinde. Hierbij is het gebruiken van je bundel noodzakelijk,ook omdat de WiFi niet altijd veilig en betrouwbaar is, laat staan bij openbaren netwerken. Met muziek, cloud oplossingen, apps en tal van bedieningen met je smartphone is een netwerkbundel van groter formaat soms noodzakelijk om simpel weg, handiger en verstandig zodat je minder vaak of helemaal niet zorgen hoeft te maken over je gebruik van de huidige bundel. 6 GB is een mooi ontwikkeling nuutlijk.


Zonder voor of nadelen te benoemen met de huidige ontwikkeling en samenwerking van Vodafone/ziggo waar veel mensen thuis mee interneren en tv kijken lijkt dit een voordeel te kunnen zijn voor hen. Op dit moment dan.

Al weet ik zeker dat de wedstrijd op service,bereikbaarheid en eenvoud dik verloren zal gaan worden tegen jullie :-)

doe jullie voordeel er mee :-)
ps.

ergens is het nog logisch dat deze bundels misschien pas worden aangeboden bij een 1-2 jaar bestaande overeenkomst en weer verlenging. Net als de voordelen in euro’s worden berekend nu.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi @selientje & @stn

@stn, je stelt je vraag precies op het goede moment! Vandaag is namelijk eindelijk de dag dat ik jullie kan vertellen over onze nieuwste internetbundel :D

Per vandaag is er een nieuwe bundel live gegaan, namelijk 8000MB 🙂 Met de komst van deze bundel, is de prijs van de 2000MB en 4000MB voordeliger geworden. Ook hebben we de onbeperkt bellen bundel voordeliger kunnen maken :)

Je kunt hier precies lezen hoe jij je bundels kunt aanpassen en in de bijlage vind je nog een mooie infographic met alle bundels op een rij. Natuurlijk is ook de nieuwe bundel weer te verdubbelen in combinatie met Simyo Compleet. Als je hiervoor in aanmerking komt, kun je dus 16GB krijgen :)

Ik hoop dat jullie blij zijn met deze aanpassingen vanuit ons! Bedankt voor jullie geduld, tips en feedback. Zonder jullie hadden we dit niet mogelijk kunnen maken.

Groetjes,
Angela
Reputatie 2
Badge +3
Hoi Angela,

het is vooral een fantastisch gegeven dat Simyo ontwikkeld, doorgaat met verbeteringen en luistert naar haar klanten. Proficiat met eeer een mooie en overtuigende aanpassing in de bundels.

ik ben enthousiast!

goed gedaan 🙌🎉
Reputatie 6
Badge +5
Bedankt voor de mooie woorden, stn 🙂 Ik ben persoonlijk ook heel enthousiast! Ik ben zelf namelijk ook klant bij Simyo en ik kan die 8000 MB data wel gebruiken.

Groetjes,

Niels

Reageer