.

Beantwoord

Wanneer introduceren jullie grotere internetbundels?

  • 31 May 2019
  • 1 reactie
  • 197 Bekeken

Badge
Graag zou ik zien dat de grote van de databundels word aangepast ik ben nu al een aantal keer benaderd door andere aanbieders die mij bundels aanbieden van 80 gig voor een paar euro meer . Nu gaat het mij niet om dat ik meer wil voor hetzelfde geld ik weet dat ik op vakantie waarschijnlijk niet uit ga komen met mijn bundel deze zou ik dan bijv willen verhogen met 10 gig ik vind het jammer dat de mogelijkheid nu niet bestaat .voor de rest ben ik zeer tevreden over simyo
icon

Beste antwoord door Lu. 31 May 2019, 12:37

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 2
Badge +2
Hoi Dnns1973,

Ik snap dat een grotere internetbundel handig is! Tegenwoordig verbruiken we steeds meer MB's, zeker omdat het internet sneller is geworden met 4G. Je maakt al gebruik van de grootste internetbundel die we hebben, namelijk de actiebundel van 10 GB. Op dit moment zijn we (nog) niet van plan om grotere internetbundels toe te voegen in ons assortiment. We zijn natuurlijk wel op de hoogte dat andere providers meer GB's bieden en dat de vraag ernaar stijgt. Het introduceren van grotere internetbundels is niet uitgesloten, ik kan je alleen niet concreet vertellen wanneer dit wel gebeurt. Je kan nu wél je internetbundel verdubbelen naar 20 GB met Simyo Compleet! Met KPN vast internet thuis en een Simyo Sim Only krijg je bij ons dan gratis dubbele bundels.

Hopelijk kan je hier iets mee! Mocht je nog vragen hebben, we staan altijd voor je klaar :)

Groetjes,
Lu

Reageer