.

Beantwoord

Wanneer gaan mijn bundels in?

  • 1 February 2019
  • 2 reacties
  • 174 Bekeken

ik wil graag mijn nieuwe bundel 1 februari inlaten gaan inplaats van 1 maart kAN DAT ????
icon

Beste antwoord door Groentjuh 1 February 2019, 12:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Als je op 31 januari de wijziging had gedaan, dan zou dat gekund hebben. Het is nu echter 1 februari, dus kun je alleen nieuwe bundels vanaf 1 maart laten beginnen. Sommige bundels kunnen direct in gaan. Als je geen databundel hebt, dan wordt een databundel direct actief.

Verder is er niet veel mogelijk, behalve Extra MB en Extra minuten/SMSjes bundels kopen. Die gaan ook direct in.
Reputatie 7
Badge +10
Hi 929598,

Welkom op het Simyo Forum!

Goed dat je deze vraag komt stellen! Wat Groentjuh zegt klopt volledig: als je je bundels wijzigt, dan gaat die wijziging in op de eerste van de volgende maand (mits het een bundel betreft die per direct ingaat, als je eerder niet een bundel van dat type had). Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat je op 1 februari (vandaag!) je bundels hebt veranderd. Je had eerst alleen een belbundel, en je hebt vervolgens een andere belbundel en een internetbundel aangeschaft. Omdat je voorheen nog geen internetbundel had, is die internetbundel meteen ingegaan. Je belbundel gaat in per 1 maart.

Heb je hier nog andere vragen over?

@ Groentjuh, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer